98 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים ירדן וישראל יחוברו במסילת רכבת
דיון

ירדן וישראל יחוברו במסילת רכבת

23 הודעות 3,069 צפיות לפני 19 שנים
#5 · לפני 19 שנים
shachar92 כתב/ה:אני מתערב שיפוצצו את המסילות חחח... הלוואי שלא נחובר יאללה ליברמן!

למה שלא נחובר? ירדן זוהי מדינה הנחשבת למערבית.
#6 · לפני 19 שנים
לפני חיבור מסילה למדינה אחרת, צריך לבנות קודם מסילת רכבת לאילת(נמעס לנסוע באוטו, או לטוס).
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#7 · לפני 19 שנים
עזוב הדעות שלי לא לרמה של פרייפלייט אני ימני קיצוני מושבע אחי.. אני לא סובל ערבים
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#10 · לפני 19 שנים
אני שונא ערבים ששונאים אותנו ומשחקים אותה מסכנים וצדיקים
מאור פאר
#11 · לפני 19 שנים
747, אז בוא אלינו לימין 😉 שכחתי כמובן את השמולאנים שאני לא סובל אותם שהם מצדיקים אותם... הלוואי שהיית לנו ממשלה עם אתם יודעים מה... כי אז אף אחד בעולם לה היה מאיים עלינו כמו שהייה מנחם בגין ז"ל שהפציץ את עירק!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#12 · לפני 19 שנים
shachar92, אני יבוא 😄 ואני גם שונא שמולאנים
מאור פאר
#14 · לפני 19 שנים
למה לדבר ככה
זה פרויקט ממש יפה לפי דעתי
כל הכבוד



מהירים כברק - עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.