82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים ירדן וישראל יחוברו במסילת רכבת
דיון

ירדן וישראל יחוברו במסילת רכבת

23 הודעות 3,069 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
מצויין, ירדן יש לה מלך חכם והולך עם המערב.
יש פוטנציאל לעשות איתם מלא כסף בפרוייקטים עתידיים.
#2 · לפני 19 שנים
ברור מאוד שאנשים פה לא רואים חדשות ולא קוראים עיתונים

חיבור הרכבת עם ירדן זה רק קצה הקרחון
העסק העיקרי הוא לחבר את ים המלח לים האדום
לא יודע אם זה רעיון כל כך טוב

מומחים טוענים כי שילוב בין מים מתוקים למים מלוחים יביא לזן חדש של אצות
שיגדלו בים המלח..אצות בצבע אדום כשהאצות האלה יתרבו בים המלח בם יגרמו לגוון
המים בים המלח להיות לאדום....ים המלח בצבע אדום??....זה יהיה מוזר מאוד
ויתן גוון שונה לנוף

מלבד שני הרעיונות האלה יש תוכנית שהיא עוד יותר חשובה
והיא הקמת מלונות ,מועדונים ומרכזי בילוי על קו הגבול של ישראל וירדן
לא יודע אם הרעיון הזה כזה טוב...ברגע שזה יקרה הכניסה תותר גם ליהודים מישראל
וגם למוסלמים מירדן ...השילוב הזהשל 2 קהילות יכול להביא למלחמה בין העמים
שבסופו של דבר תביא להרס השלום שכבר יש....
תחשבו על זה שעד עכשיו יש שלום כי אין לנו ממש מגע עם הירדנים
אבל כשתהיה פה רכבת שתחבר בין שני העמים ושטח מלונות שמשותף לשני העמים
האוכלוסיות יתערבבו וזה עלול להיות הילה לפיגועים וסיכסוכים
אני בכל אופן מעדיף את אילת......וחושב שאין לנו מה לחפש בירדן ולהם אין מה לחפש פה
#3 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16 כתב/ה:
אני בכל אופן מעדיף את אילת......וחושב שאין לנו מה לחפש בירדן ולהם אין מה לחפש פה

אני חושב שאתה צודק ... אין להם מה לחפש פה ולנו אין מה שם ... עדיף כבר משהו לאילת :]
#4 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16 כתב/ה:
מומחים טוענים כי שילוב בין מים מתוקים למים מלוחים יביא לזן חדש של אצות

המים באילת מתוקים?
מאור פאר
#5 · לפני 19 שנים
747,
אני לא מאמין עלייך שאף פעם אתה לא היית באילת!
המים שם כלל וכלל לא מתוקים,הם מי ים מלוחים..
אני באמת מתפלא שאף פעם לא נכנסת ליםם של אילת כזה כיף!
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 19 שנים
RoN-212, אני הייתי באילת אבל לא נכנסתי לים ושאלתי את יהודה עם המים מתוקים כי הוא כתב שהמים מתוקים אז תיארתי לעצמי שהוא דיבר על אילת
מאור פאר
#7 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16 ההשערה שלך הגיונית אבל תחשוב על זה שבגבול יכול להתפתח אזור כמו סיני ואילת. (כמובן שאם תנאי שטח אחרים לגמרי אבל מרכזי בילוי בגדול).
שדרך אגב גם שם כזכור היה פיגוע ויש התרעות רבות לעוד.
#8 · לפני 19 שנים
747,

מעולם לא טענתי שמי הים של אילת הם מתוקים
להיפך הם מלוחים....
ובגלל זה טענתי שיוצר ערבוב בינהם לבין מהים מהכינרת
כי שניהם יוזרמו לים המלח

YarivKing,
תנאי השטח אולי אחרים אבל בכל זאת דומים מאוד...אקלים מדברי ופחות יבש מאילת
חוץ מזה בשביל מה צריך עוד איזור כמו סיני ואילת??.....בסך הכל אילת מספקת את כל הצרכים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.