ברור מאוד שאנשים פה לא רואים חדשות ולא קוראים עיתונים
חיבור הרכבת עם ירדן זה רק קצה הקרחון
העסק העיקרי הוא לחבר את ים המלח לים האדום
לא יודע אם זה רעיון כל כך טוב
מומחים טוענים כי שילוב בין מים מתוקים למים מלוחים יביא לזן חדש של אצות
שיגדלו בים המלח..אצות בצבע אדום כשהאצות האלה יתרבו בים המלח בם יגרמו לגוון
המים בים המלח להיות לאדום....ים המלח בצבע אדום??....זה יהיה מוזר מאוד
ויתן גוון שונה לנוף
מלבד שני הרעיונות האלה יש תוכנית שהיא עוד יותר חשובה
והיא הקמת מלונות ,מועדונים ומרכזי בילוי על קו הגבול של ישראל וירדן
לא יודע אם הרעיון הזה כזה טוב...ברגע שזה יקרה הכניסה תותר גם ליהודים מישראל
וגם למוסלמים מירדן ...השילוב הזהשל 2 קהילות יכול להביא למלחמה בין העמים
שבסופו של דבר תביא להרס השלום שכבר יש....
תחשבו על זה שעד עכשיו יש שלום כי אין לנו ממש מגע עם הירדנים
אבל כשתהיה פה רכבת שתחבר בין שני העמים ושטח מלונות שמשותף לשני העמים
האוכלוסיות יתערבבו וזה עלול להיות הילה לפיגועים וסיכסוכים
אני בכל אופן מעדיף את אילת......וחושב שאין לנו מה לחפש בירדן ולהם אין מה לחפש פה