126 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H H I I I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס הפעלת מנוע מחדש באוויר, כיצד?
דיון

הפעלת מנוע מחדש באוויר, כיצד?

3 הודעות 1,392 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
כאמור אני ביום חופש, ללא רכב, זמן קלאסי לטיסות .
הבנתי שבמקרים מסוימים ניתן להפעיל מחדש את המנוע לפני שהסל"ד יורד מתחת לרמה מסוימת, האם מישהו יכול לתאר את התהליך בקצרה תוך ציון המקשים השונים (או מיקום הכפתורים ב-PIT)? אני אף פעם לא מתחיל מה-RAMP וע"כ לא מכיר כל כך טוב את הכפתורים הקשורים להפעלת המנוע מאפס.

תודה מראש לעונים,
#2 · לפני 19 שנים
אני זוכר ש-Amraam בפריפלקון לימד אותי איך לעשות את זה אבל זה היה ממזמן .... במקרים מסויימים זה יעבוד וזה ממש מציל , אפילו הצלחתי להפיל מישהו שהוריד לי את המנוע ולנחות בבסיס אח"כ .

Preflight Forums Administrator
#3 · לפני 19 שנים
לפני ביצוע StartUp באוויר עלייך לוודא שאתה נמצא בגובה 20 אלף ומעלה , 400 Kts ו RPM של 60 אחוז . חשוב לבצע את הפעולות במהירות לפני שה RPM יצנח והכל יירד לטימיון .

יש לך שני אפשרויות בנקודה זו בתקווה שאחת מהם תעזור :
1. הכנסת מצערת לחצי הדרך ולחיצה על ה Idle detent
2. הנמכה מהירה והגעה למהירות של למעלה מ 400 Kts

בגדול חשוב לבצע את הפעילויות במהירות . זה מדוע אנחנו מפעילים את המנוע מחדש בעזרת ה RPM ולא בעזרת ה JFS .

אם המנוע אכן הצליח לפעול בחזרה , ראשית מזל טוב . שנית , יש מספר פעולות שצריך לבצע -
כיבוי ה EPU והדלקתו מחדש .

בהצלחה 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.