#1
·
לפני 19 שנים
כאמור אני ביום חופש, ללא רכב, זמן קלאסי לטיסות .
הבנתי שבמקרים מסוימים ניתן להפעיל מחדש את המנוע לפני שהסל"ד יורד מתחת לרמה מסוימת, האם מישהו יכול לתאר את התהליך בקצרה תוך ציון המקשים השונים (או מיקום הכפתורים ב-PIT)? אני אף פעם לא מתחיל מה-RAMP וע"כ לא מכיר כל כך טוב את הכפתורים הקשורים להפעלת המנוע מאפס.
תודה מראש לעונים,
הבנתי שבמקרים מסוימים ניתן להפעיל מחדש את המנוע לפני שהסל"ד יורד מתחת לרמה מסוימת, האם מישהו יכול לתאר את התהליך בקצרה תוך ציון המקשים השונים (או מיקום הכפתורים ב-PIT)? אני אף פעם לא מתחיל מה-RAMP וע"כ לא מכיר כל כך טוב את הכפתורים הקשורים להפעלת המנוע מאפס.
תודה מראש לעונים,
