64 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים laurengavi
l

laurengavi

20פוסטים חבר/ה מ-10/2005 ביקור אחרון לפני 18 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
טקסטורת מים ל FS9
שלום . אני מחפש טקסטורה מציאותית עם רפלקציה גבוהה כמו שאפשר לראות ברוב התמונות מהסימולטור . באתרי ההורדות למינהם ישנו מבחר ענק של טקסטורות למים , לכן קשה לי
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שכחתי משהו ?
בעייה נפתרה . מסתבר שאם אני לא נמצא במצב Amraam או דוגפייט , אכן ישנו מנגנון השהייה של כ 2 שניות . דבר די מובן והגיוני .
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שכחתי משהו ?
RV
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שכחתי משהו ?
[quote:0623eaeebd="Dingo"]תלחץ לחיצה ארוכה ותשחרר זה גם ככה במציאות כי לוקח טיפה זמן עד שהנתונים מהמכ"ם עוברים לטיל.. זוהי אינה הבעייה
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שכחתי משהו ?
התחלתי משימה בקמפיין . Cold Start , מניע ומפעיל , הכל כשורה . ממריא , מתקרב אל עבר מטוס אוייב , מוודא שה Master Arm פועל , ננעל , מפעיל את ה AIM-120 , לוחץ פי
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
FF4/RV ושטח ישראל ?
לא הייתי מודע לזה :)
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
FF4/RV ושטח ישראל ?
מה השוני בין Aeyes לבין הקוקפיט של SP3 ? אני לא רואה הבדל מהותי . אגב , ה IFF עובד ב RV , אני בשוק :o
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
FF4/RV ושטח ישראל ?
אוקיי , בפי בשורות משמחות הקוקפיט האהוב והנושן חזר לביתו הקט , התגעגעתי :P לא יודע למה , אבל הקוקפיט שהגיע עם RV היה זוועתי בעיניי ולא יכולתי לשאת
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
יש כאן חבר'ה שטסים עם אל על וירטואל ?
נכנסתי לעולם ה VA's והתקבלתי לחברה . אך כאשר אני בא לבקש טיסה , ישנו באג מסויים שנותן לי דף ריק . זה אינו קורה כאשר אני מבקש טיסה בעזרת קודשייר , אלא רק דרך אל
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
FF4/RV ושטח ישראל ?
Trigger, אני אכן הולך לעשות זאת . דבר מנצח לא מחליפים :P i_hawk, אני כעיקרון סטודנט עני ומרוד . מ