#1
·
לפני 19 שנים
התחלתי משימה בקמפיין .
Cold Start , מניע ומפעיל , הכל כשורה .
ממריא , מתקרב אל עבר מטוס אוייב , מוודא שה Master Arm פועל , ננעל , מפעיל את ה AIM-120 , לוחץ פיקל ו ... כלום לא קורה 😈
בודק שוב , אלף פעם , אם שכחתי משהו - אך לא מוצא מה הבעייה . הטיל לא רוצה להשתחרר .
שכחתי משהו ? עד עכשיו זה לא קרה לי 😮
Cold Start , מניע ומפעיל , הכל כשורה .
ממריא , מתקרב אל עבר מטוס אוייב , מוודא שה Master Arm פועל , ננעל , מפעיל את ה AIM-120 , לוחץ פיקל ו ... כלום לא קורה 😈
בודק שוב , אלף פעם , אם שכחתי משהו - אך לא מוצא מה הבעייה . הטיל לא רוצה להשתחרר .
שכחתי משהו ? עד עכשיו זה לא קרה לי 😮


