50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור יש כאן חבר'ה שטסים עם אל על וירטואל ?
דיון

יש כאן חבר'ה שטסים עם אל על וירטואל ?

1 הודעות 1,259 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
נכנסתי לעולם ה VA's והתקבלתי לחברה . אך כאשר אני בא לבקש טיסה , ישנו באג מסויים שנותן לי דף ריק .
זה אינו קורה כאשר אני מבקש טיסה בעזרת קודשייר , אלא רק דרך אל על .

מישהו כאן טס בחברה ונתקל בבעייה ?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.