#1
·
לפני 19 שנים
נכנסתי לעולם ה VA's והתקבלתי לחברה . אך כאשר אני בא לבקש טיסה , ישנו באג מסויים שנותן לי דף ריק .
זה אינו קורה כאשר אני מבקש טיסה בעזרת קודשייר , אלא רק דרך אל על .
מישהו כאן טס בחברה ונתקל בבעייה ?
זה אינו קורה כאשר אני מבקש טיסה בעזרת קודשייר , אלא רק דרך אל על .
מישהו כאן טס בחברה ונתקל בבעייה ?