140 חברים מחוברים
11 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 11 e H H I I +6
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
מאור זה מfs 2004?
מאיפה אני מוריד את השדה בציריך? 🙂
בברכה

עידו וכטל 🙂
#2 · לפני 18 שנים
IdoVachtel כתב/ה:מאור זה מfs 2004?
מאיפה אני מוריד את השדה בציריך? 🙂


כן זה FS2004 והסינרי בתשלום
מאור פאר
#3 · לפני 18 שנים
הינה תמונה שצלימתי לפני מספר דקות.
אני(ELY602) אחרי טיסה מאילת, ורועי שריד(ERO5085) מתניע לקראת טיסה ללובליאנה.

כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#5 · לפני 18 שנים
דור וסטס תמונות יפות ודור אתה יכול לתת קישור לאולטרה לייט
מאור פאר
#6 · לפני 18 שנים
יצאתי לעשות השקה ל757 החדש שלי הנה כמה תמונות מהטיסה...
על הJ10 טסים דרומה

בשיוט..








מתחילים להנמיך




מתא הטייס (תראו איזה ראות על הפנים)


מתחילים VOR/DME










הFraps לא צילם לי את הנחיתה... עד לפעם הבאה 😎
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#7 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות שחר תגיד של איזו חברה ה-757?
מאור פאר
#8 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:יצאתי לעשות השקה ל757 החדש שלי הנה כמה תמונות מהטיסה...
על הJ10 טסים דרומה

בשיוט..








מתחילים להנמיך




מתא הטייס (תראו איזה ראות על הפנים)


מתחילים VOR/DME










הFraps לא צילם לי את הנחיתה... עד לפעם הבאה 😎


לא אמרת שה757 הוא מטוס מגעיל? שמזכיר חרגול?
ככה זכור לי...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
Eagle_King כתב/ה:הלו!
אני מבקש,
אוטובוס.

תודה.


בשבילך זה אוטובוס בשבילי זה סוס עבודה
מאור פאר
#11 · לפני 18 שנים
747, הוא של PSS
Eagle_King, חבל עליך בן אתה תקבל מכות ביום ראשון...
gal_mintz, חרגול?! חח מאיפה הבאת את זה אני אמרתי שאין מודל טוב לו בסימולטור כי יש קצת באגים בPSS אבל זה סודר 🙂
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#12 · לפני 18 שנים
בואנה אתם יודעים שאני כמעט 3 פעמים בשבוע עובר ליד הולץ חחח.. צריך לפגוש אותכם מתי שהו חחח

ותמונות יפות מאוד חברה
#13 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:747, הוא של PSS
Eagle_King, חבל עליך בן אתה תקבל מכות ביום ראשון...
gal_mintz, חרגול?! חח מאיפה הבאת את זה אני אמרתי שאין מודל טוב לו בסימולטור כי יש קצת באגים בPSS אבל זה סודר 🙂


הבאתי את זה מהשיחה שלי איתך שבה אמרת שהוא מטוס מגעיל... (החרגול עכשיו נזכרתי זה עירבוב שלי משיחה אחרת שלא קשורה חחח)
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#15 · לפני 18 שנים
שחר אני מחכה הבעיה שאתה בורח למורה..
ויוגב בכבוד תבוא![
תן לי צלצול.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.