131 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
IsraelAF כתב/ה:תמיד טוב גם להסתכל ולהמתין למקרה שהוא כבר דיווח ופיספסת את זה כי היית עם הקרקע לדוגמא


או שפשוט לקחת לו את הרישיון שאין אין לו ולקנוס אותו במיליון שקל 😄
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#3 · לפני 18 שנים
המקרה היה שאני הייתי בפיינל אחראי ארנבת ובן פתאום התחבר על המסלול...
וזה היה בשרת של וויגימס
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#4 · לפני 18 שנים
בן ככה מתחברים על מסלול אתה לא מתביש? חחחחח

טוב אנחנו סוטים מהנושא בוא נעזוב את זה
#5 · לפני 18 שנים
המטוס: 737-800W ברישום TC-JGE.
הטיסות:
LTBA-EKCH : TK1783 בטיסה עברה חלק ללא תקלות.
EKCH-LTBA : TK1784 הסימולטור קרס באזור בוקרשט( 😈 😈 ).

הינה התמונות:


חינה 212 בטרמינל A


אחרי התנעה-מסיעים ל 36R


המראה, ברקע 737-300 של החברה אחרי טיסה מאנטליה.

הים השחור

מעל סופיה

767 וA321 שהיו באזור(הA321 עוד יופי בהמשך)

אחרי שעה וחצי הA321 עוקף אותי


בדרך ל גישת ALM A3C למסלול 22L




הפקח: כיוון 250 קרא מיוצב על הILS 22L

נחיתה

בחניה והA321 ברקע(המטוס הלבן).



הטיסה חזור-אין לי כוח לתת כותרות לכל תמונה.



התמונה שהכי אהבתי(נו טוב שתי התמונות שהכי אהבתי)


כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#7 · לפני 18 שנים
חבר'ה
אחרי הטיסה ללרנקה,
אני ועוד חבר טסנו באותו מטוס וחנינו.
אז בא מטוס 777 שטס איתנו גם מישראל ללרנקה והיה ליידנו מוטב לציין שאנחנו היינו ב737..
שימו לב להבדלים:
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#11 · לפני 18 שנים
הנה כמה תמונות מטיסה מציריך לנתב"ג עם ה-738 4XEKI
בחניה בציריך יורד שלג

אחרי דחיפה מניע

מסיע לנקודת המתנה 10


מתחיל לרוץ על המסלול

באויר


בשיוט בודק את ה-WALK AND FOLLOW




רואה את תל אביב

LL

מתחיל גישת RNAV דרומית


מפנה את מסלול 26

ב-D3
מאור פאר
#12 · לפני 18 שנים
תמונות מעולות מאור!!!
קצת שומם בנתב"ג... 😳
ואחלה מזג אוויר היה לך שם בציריך 😎
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#13 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות מאור.
נ.ב: מה זאת הצביעה הזאת? אשמח לפרטים.
עמרי גילת.
#15 · לפני 18 שנים
Gim3l כתב/ה:אחלה תמונות מאור.
נ.ב: מה זאת הצביעה הזאת? אשמח לפרטים.


לפני שהמטוס הזה הגיע לאלעל הוא היה ב-North American Airlines
מאור פאר

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.