114 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות שחר ותגיד את משתמש ב-WALK AND FOLLO או ACTIVE CAMERA ?
מאור פאר
#3 · לפני 18 שנים
שחר תמונות יפות.

מספר הערות קטנות:
לא טסים אם אורות כנף דולקים(WING LIGHT)-סתם ביזבוז חיי במנורות.
אתה בצלע "צולבת" בתמונה הראשונה ולא אם "הרוח".
ופותחים גלגלים כאשר אתה בפניה מ"אם הרוח" ל"בסיס" ולא ב"צולבת"-אני לא בטוח לגבי זה
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#4 · לפני 18 שנים
כמו שענית לך בפורום VATIL סטס....
1. אני לא פועל לפני שום נוהל כי זה לופטי...
2. אותה תשובה
3. זה בנקודת דובר ומשם כניסה לעם הרוח...
4. פותחים גלגלים בדובר
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#5 · לפני 18 שנים
אוקי חבר'ה הנה כמה תמונות שלי מטיסה מבן גוריון לטורקיה...






ושחר חח מצטער שכמעט התנגשנו...
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 18 שנים
תמונות ראשונות שלי אי פעם בפלייט סימטולור..
אז תיהיו עדינים :]
בכל מקרה היתה לי בעיה בהתחלה של הטיסה ולא יכולתי לצאת אז יש תמונות רק מהנחיתה והנה הם.
אז ככה,טסתי בבוינג 787-700 של בריטיש אירוייס מנתב"ג ללונדון.
תהנו :]
פיינל:
[img=http://img86.imageshack.us/img86/4240/72168210ef5.th.png]

פיינל מזווית של מתחת למטוס:


מהמגדל פיקוח :


דקה לפני נחיתה :


שניות לפני נגיעה :


גלגלים תחתונים כמעט נוגעים :


אחוריים נגעו,שנייה לפני שהקדמיים נוגעים:


כל המטוס נחת מתחיל בעצירה :


זהו תהנו!
מקווה לתגובות טובות,ומצטער שזה ככה שאתם צריכים ללחוץ פשוט לא ידעתי איך..
דור
משחק ב-FSX !!!
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#7 · לפני 18 שנים
dorp, תמונה נחמדה מאוד 😎
Eagle_King, זה היה רגע מפחיד למדי.... אבל נראה לי שלמדת את הלקח... 🙂
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#8 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:dorp, תמונה נחמדה מאוד 😎
Eagle_King, זה היה רגע מפחיד למדי.... אבל נראה לי שלמדת את הלקח... 🙂

תודה אחי,ואני יהיה שמח אם תגיב גם לשאר התמונות :]
פשוט העלתי אחת לבדוק אם זה עובד ואז העלתי עוד.. 😄
ובכלל מחכה לעוד תגובות של כולם!
דור
משחק ב-FSX !!!
#9 · לפני 18 שנים
dorp, תמונות נחמדות אבל זה לילה ובקושי רואים... חבל פעם הבאה עדיף יום
סה"כ תמונות נחמדות!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#10 · לפני 18 שנים
מוינה לפרנקפורט
שעה של טיסה מאוד חביבה בצהרי היום הכל עבד סבבה פרט לשרת SAG1 שהיה שהפקחים שם נשמעו מקוטע והתחשק לי לעלות על טיסה לשוויץ ופשוט לשרוף את השרת כדי שיעברו לשרת אחר.

בחניה 56 בוינה אחרי נחיתה ממילאנו יום לפני


הסעה ל 34





ניתוק..




ביו העננים

שיוט

כניסת RNAV ל 25R בפרנקפורט

פיינל



הסעה ל V159- היה שם פקח קרקע מתחיל שהיה בסדר גמור פרט לעובדה שקול היה מאוד מקוטע

מדוממים עד הלג הבא...
אלעד זיירמן
מנהל פורום-VATIL
#12 · לפני 18 שנים
בן תחזור לF-15 חחחחחחחח

מטוסים גדולים לא מתאים לך, אתה נכנס בכולם שמעתי חחח
#13 · לפני 18 שנים
חחח..
לא נכנסתי באף אחד,
וגם לא בשחר אבל היה סיכוי...
הוא נכנס לפיינל ואני התיישרתי להמראה.. 💡 🙄
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#14 · לפני 18 שנים
בן בשביל זה יש יוניקום, תדר שבו טייסים מדווחים כל דבר שהם עושים רק אם אין פיקוח באותו מקום.
אתה מגיע לנקודת המתנה, שחר מדווח פיינל אתה תמתין עד שהוא ידווח שהמסלול פנוי.
#15 · לפני 18 שנים
תמיד טוב גם להסתכל ולהמתין למקרה שהוא כבר דיווח ופיספסת את זה כי היית עם הקרקע לדוגמא

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.