101 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#3 · לפני 18 שנים
אחרי 500 שעות על 767 החלטתי לעבור לטוס קצת על 747...
טסתי טיסה ראשונה עם 747 מישראל ללרנקה הנה כמה תמונות מהנחיתה






שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#4 · לפני 18 שנים
אסימון כתב/ה:[quote="falcononeone"]
ככה נראים הטיסים של אלעל



😂 😂

זה ז'אן לוק פיקארד ו"מספר אחד" - וויליאם רייקר - ממסע בן כוכבים הדור הבא !

😄[/quote]

גם אני חשבתי שזה פיקארד לפי שראיתי מה רשמת!!!

עננננק!!!!
👏 😄 😄 😄

Windows 7 Ultimate 64bit
#5 · לפני 18 שנים
חברים יקרים שלום,

בימים אלו אנו פותחים מנהג חדש ב VFS תחרות צילומי מסך מתוך הסימולטור. אנו מזמינים את חברי כל הקהילות לבוא ולשתף אותנו בצילומיהם הטובים ביותר, בהחלט ניתן להשקיע לערוך ולשפר תמונות.

צוות השיםוט יהיה מורכב ממכם, שלושת החברים האחרונים שפירסמו תמונות וזכו - הם השופטים.

איננו מבטיחים פרסים לזוכים מלבד הכבוד להיות זוכה ולקבל הכרה בכך. אולם מי שזוכה יכנס לצוות השיפוט למשך שלושת התחרויות שלאחר מכן ויהיה מבין אלה שקובעים ונותנים את הכבוד לבאים בתור.

זהו כמובן הכל פרי מוחו הקודח של חברינו שי פלג ועל כך מגיע לו הקרדיט

אז אם יש לכם תמונות טובות - אתם מוזמנים לשלוח, ולא להפסיק לטוס (ולצלם).

לפרטים כנסו ללינק:
פורום תחרות צילומים - VFS

שנה טובה ובשורות טובות, לכם, לבני משפחותיכם ולכל עם ישראל
- אבי נדלר -

אוהבים תעופה וירטואלית? מחפשים אקשן של טיסה קרבית?
כולם נפגשים במקום אחד.
VFS-VIAF
www.vfs-il.net


קורצת מן החומר הנכון? VIAF - כנס רק אם אתה מעז
#6 · לפני 18 שנים
הנה שלוש תמונות שצילמתי בדרך לטוקיו מעל סיביר של הזוהר הצפוני


מאור פאר
#7 · לפני 18 שנים
מאור תמונות יפות!!!!!
גם לי יש כמה תמונות מורשה לבן גוריון 🙂

אל תצפו ליותר מדי תמונות כי לא היה לי כוח...

אז התלהבתי קצת מהשקיעה:



בשער חשוך וקר פרט לAPU מפנה נוסעים:
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
אסימון כתב/ה:מה אתם אומרים חברים - נביא לVFS איזו תמונה שתרעיד להם את הפיקל ? 🥊

"Preflight.us"


😎


יאללה, אני מחכה 😉 , תביאו תמונה תמונה ואולי הצלם שלה יזכה 😉
נתי קלומר
#11 · לפני 18 שנים
שחר, כל הכבוד על ההתקדמות.
747-400 מטוס מסובך מאוד, ומורכב.
בהצלחה.
ואחלה תמונות! 👍
#12 · לפני 18 שנים
אסימון, אתה מלך....


😎

אפילו שאני שופט...תה צריך להתאמץ בשביל לנצח, ההכרות שלך איתי לא תעזור פה חביבי
[אני יודע שתפציץ]

שנה טובה
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#13 · לפני 18 שנים
הממ...הי יש לי כמה ימים טובים לתקוע איזה משו לVFS

יאללה להרעיד תפיקל 😂

(זה רק אני או שיש לכולם בעיה להכנס לפורום הזה? http://www.vfs-il.net/forum/index.php?showforum=27)


ובטון שונה לחלוטין: סוף סוף VIPER ל FSX!@#$%^&
תראו אותה...היא לא צריכה להיות בחורה כדי..אמ...טוב נסתפק בדברים האלה

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.