70 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
היום יצאתי לטיסה לפריז והנה כמה תמונות מהנחיתה

בגישה (השומר מסך החדש שלי 🙂 )









שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#3 · לפני 18 שנים
falcononeone כתב/ה:נחמד ביותר


מסכים!
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#6 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות שחר
והנה עוד סט של תמונות מטיסה מטוקיו לונקובר
תהנו






מאור פאר
#7 · לפני 18 שנים
DOR, כי היין משפיע 😁

אה כן! סיימתי איתה.

יש המון טעויות קטנות ומשום מה המודל טיפה דפוק (זה מה שהיה באותו רגע ולא רציתי לאתחל בפעם ה4 כבר), אבל הי כשזה בתצוגה מקדימה בווינדוס זה נראה די דומה 😛
גם ניסיתי קצת פריסטייל לענני הסירוס שרואים בפרסומת, לפחות הגדולים שרואים ממש.

שנה טובה לכולם! (שנה של כרטיסי מסך UBER חזקים והחלקת שינון 32X)


מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#9 · לפני 18 שנים
תמונה יפה מאוד.


רק מה הקטע של הקיזוז למטה??????????????
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#11 · לפני 18 שנים
מייק,
תמונה פשוט עוצרת נשימה.
רק בעיה אחת, אם היה החלקת שינון מופעל, זה היה ברמה הרבה יותר גבוהה.
חג שמח! 😁
#14 · לפני 18 שנים
זה העריכה הראשונה שלי, אז תנו תגובות.

תמונה מהטיסה שהייתה הטיסה האחרונה של החופש.



וזה כבר עריכה יותר מקצועית-תודה אביב.

טסתי מפרנקפורט עם 747
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#15 · לפני 18 שנים
Mike_69th כתב/ה:...העלבת את ה GF76OOGT.

אנא צפה בתמונה בגודל המלא ולא בהקטנה של הפורום או ווינדוס.

בצילום הופעל 12XSAA
תודה 😄



צודק!
סליחה שכחתי לגמרי מההקטנה של פריפלייט.
פשוט מדהים!!!! 😮

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.