143 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אהלן אפיק,

תודה רבה על המחמאות, באמת יש מלא אנשים, הטיסה בוצעה על שרת הסימולטור של VFS (כתובת השרת 212.199.36.133 - סיסמא פנו אלינו ותקבלו בכיף) הן השרת הסימולטור והן שרת הטיפספיק ערוכים לכמות האנשים.

שים לב שביכוליתנו לשלוט בכל אפשרויות תנאי מזג האוויר ובכל להביא את הטייסים למקצועיות בתנאים משתנים וראות אפסית זה במיחוד חושב בטיסות מבוססות ניווט מכשירים.

אתה אגב מוזמן בשמחה לבקר באחד השיעורים. ואגב בהצלחה מכל הלב ב VA החדשה - כל הכבוד על ההשקעה, רואים תוצאות! יופי של עבודה!
- אבי נדלר -

אוהבים תעופה וירטואלית? מחפשים אקשן של טיסה קרבית?
כולם נפגשים במקום אחד.
VFS-VIAF
www.vfs-il.net


קורצת מן החומר הנכון? VIAF - כנס רק אם אתה מעז
#2 · לפני 18 שנים
אכן אני יודע ששרת הטימספיק שלכם מסוגל להכיל המון אנשים, ראיתי במו עיניי 😉
חוץ מזה, רציתי לבקר באחד השיעורים, אך חדר הטימספיק היה נעול בסיסמא. לא נורא.

אחלה שיעור, מפוצץ בחניכים, מדריכים, מטוסים ותנועה, וכל הכבוד סה"כ!
#3 · לפני 18 שנים
כן אפיק,

זה חדר עם סיסמא אתה בטח יודע איך זה כשיש ימבה אנשים במסנג'ר ואתה כולה רוצה להעביר שיעור (שגם ככה מסובך מאד ומורכב) בשקט ובלי הרבה הפרעות ויש מלא חבר'ה שרוצים רק להיכנס וכו'.

עקב הרבה בקשות החלטנו שנשתדל בשיעורים הקרובים לחבר'ה לבוא לבקר ולהתרשם מקרוס כבדים ATPL . אז שוב אני חוזר על ההזמנה - אתה מוזמן בכיף לבקר דבר איתי במסנג'ר ואני אכניס אותך בשמחה.
- אבי נדלר -

אוהבים תעופה וירטואלית? מחפשים אקשן של טיסה קרבית?
כולם נפגשים במקום אחד.
VFS-VIAF
www.vfs-il.net


קורצת מן החומר הנכון? VIAF - כנס רק אם אתה מעז
#5 · לפני 18 שנים
הנה כמה תמונות שצילמתי בדרך ממלפנזה לפרנקפורט

מעל האלפים השווצרים

תמונה מהקוקפיט


בזריחה

הנה עוד תמונה מהקוקפיט
מאור פאר
#6 · לפני 18 שנים
* אימון חניכי CVFR של VFS רגע לפני הסולו *

אהלן,
היום (שבת) דני עשה לכל החניכים שיעור בב"ג לקראת הסולו שיהיה בקרוב מאוד.
אז לקחתי את הססנה שלי והצטרפתי לאימון:



























--------------------------------------------------

והנה כמה תמונות מטיסת האימון הראשונה שהחניכים עשו, בין ירושלים לתימן, צילום: רועי ברונשטיין
חניך קורס cvfr מחזור 28

הייתה אחלה טיסה...תודה על הפיקוח 😉 ולכל מי שהיה.. ומי שלא..פספס..

כולם בחנייה


מסיעים לנקודת ההמתנה




מישהו ממריא...סלח לי שלא זכרתי מיזה.. 🙁


ירון ממריא 😉




בר


גבי


ירושלים




שורש


מתקרבים לבית שמש


וזה אמור להיות מיני ישראל..??


בדרך לבית גוברין


לכיוון תל שוקת ורואים את השדה ואת העיר מימיננו




תל שוקת


באר שבע


נגיעה






------------------------------------------------------
יאללה, למסיבת המדבר שלנו בב"ש, היה שוב מפוצץ בשרת של VFS:










ומפה צילום של : משה בנסל










***כמו שאתם רואים, VFS תוססת. כמו כך כל האימונים של החניכים נעשים עם פיקוח בפריסה ארצית של צוות VFS.


אז בהצלחה לחניכים החדשים, ולהתראות באוויר.
נתי קלומר
#10 · לפני 18 שנים
אל תגידו שמה שאני עושה זה הספמה.
כי ההודעה הקודמת זה תגובה לתמונות של נתי.


וההודעה הזאת זה תמונות שלי



ELY343


תל אביב-ציריך
הטיסה התבצע לפי לוח זמנים אמיתי(המראה מתוכננת 15:50 שעון ישראל)

אני יודע שהייתי אם יותר מדי דלק-התוכנה לתעינת דלק לא פעלה כמו שצריך.

המראה באיחור קל-בגלל מזוודה שהלכה לעיבוד

נמצאה העבדה

בדרך ל נ"ש(נקודת שחרור) 12

אל על 363 בדרך לוינה מתיישר על 26.

בדרך ל 26

מגדל: אל על 343 תתישרו ותמתינו מסלול 26.

טייס:מתיישרים וממתינים מסלול 26 אלעל 343..


אחרי דקה של המתנה
אלעל 343 רשאים להמריא 26 רוחות קלות תקראו באויר

באויר אלעל 343


8000 על דינה 1




ככה נראים הטיסים של אלעל




איי יוון, וגם ELY358 שחוזר מפרנקפורט



מעל איטליה הצפונית




הנמכה לקראת ILS 14


אלעל 343 רשאים לנחות מסלול 14 רוח דרומית קלה


יש עוד תמונות של הטיסה הזאת(הנחיתה עצמה) וגם של טיסת החזור(ELY344)-אני פשוט מתאצל לעלות.

אם התגובות יהיו טובות ותרצו את שאר התמונות אני העלה.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#11 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות נתי והססנה הזאת שטסתה איתה היא בתשלום?
מאור פאר
#12 · לפני 18 שנים
falcononeone, סטס כמו שרשמתי לך בפורום של VFS - תמונות מעולות!!!

747, מאור, הססנה הראשונה היא של שחקים, והיא "מתלבשת" על הססנה הדיפולטית (לינק להורדה: http://vfs-il.net/sm/index.php?page=fleet&num=d172 )

אולי אתה מתכוון לססנה האדומה לבנה? ולא גם היא לא בתשלום, היא הססנה שתומר חיים יצר ואותה ניתן להוריד מ- http://tomer.ifschool.net/dl/c172pv12.zip שים לב, זה דגם סננה 172 הN ו הP.

לילה טוב לכולם.
נתי קלומר
#13 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות סטס ונתי התכוונתי לאדומה ותודה
מאור פאר
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#14 · לפני 18 שנים
747 כתב/ה:אחלה תמונות סטס ונתי התכוונתי לאדומה


סבבה, אז נתתי לך לינק להורדה, תהנה ותודה על התגובות.
נתי קלומר
#15 · לפני 18 שנים
סטס תמונות יפות מאוד!!
אגב, אני לא רואה בחוקים חוק שאוסר על דאבל פוסט.
זה לא נקרא ספאם.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.