שחר, (או עוזרו)
האמת היא שממש אבל ממש לא כיוונתי לקחת את זה למקום הזה שאתה או מי שיייעץ לך (שלא בחכמה מרובה כרגיל) - קרי לכיוןן של VFS ומה שהיה. הסיבה שאני מגיב כרגע לעניין הזה כי אתה זה שפתחת את העניין.
אז אם השפלתי אותך אני מתנצל - לא התכוונתי ואני מצטער שזו התוצאה שנוצרה.
1. הסכמתי איתך שהחניך בא נמוך
2. לצורך העניין אתה לא פקח יותר טוב ממני, אני ולפחות שתי קהילות שלימות נוספות מפקפקות בהכשרה שניתנה לך ובמקום שהכשיר אותך ובאלו שהכשירו אותך וזה ממש לא באופן אישי כלפיך אז אל תיקח את זה אישית. אמנם זכותך המלאה לא להסכים לכך ואני מכבד את זה. שוב כדי להדגיש אני לא אומר שאני פקח טוב, אבל אני לא פחות טוב ממך.
3. עזבת את VFS וזה בסדר גמור זכותך -לא אבדה גדולה מבחינתנו, לא אתה ולא נספחיך שעזבו איתך הייתם שוליים ב VFS ונותרתם שוליים גם איפה שאתם היום.
אני חושב שאין לך מה להתגאות בזה שקנו אותך בזול. אם כינויים מוזרים באנגלית או כתובת מייל או תפקיד זוטר במקום נידח שהוא לא נחשב ולא נספר במחוזותינו עושה לך את זה - BE MY GUEST - את תג המחיר אתה הדבקת לעצמך והוא נמוך. אבל בהחלט מצאת את מקומך עם קבוצה של דחויים שנזרקו ממקומות אחרים ומעולם לא התעלו ומנציחה לצערי בינוניות במקרה טוב. זו דעתי ודעת רבים אחרים זכותך לחשוב אחרת וזכות חבריך לחשוב אחרת. ואכן מתבקש והגיוני שתחשוב אחרת וזה סבבה, אבל כמה כבר חושבים אחרת צוות של 5 איש ועוד 10 אחרים שהם כאילו צוות ו 5 אחרים ? סבבה, תחשוב אחרת זכותך ואני מכבד את זה.
4. אני לא מחפש אותך באופן אישי - אתה רחוק שנות אור מלעניין אותי.
וחביבי אל תציג את עצמך בתור נער מסכן - מי שמייעץ לך כנראה לא מעניין אותו מה שאתה עושה מעצמך מול כולם, תתחיל להחזיק קצת מעצמך. אתה לא כזה מסכן.
5. "שנינו יודעים ש..." - אני ואתה לא חולקים יחדיו ולא שותפים לשום סוג של ידיעה. רמת הטיסה והפיקוח היא נר לרגלי - (אגב למרות הכל אני משוכנע שגם לרגליך ) חבל שאני לא יכול להגיד את זה על אחרים שרק הבזקות של סטטיסטיקות רגעיות בסרב אינפו הם נר לרגליהם - ואיכות מה זה משנה... חבל שאותם אנשים כולאים כמו אסירים אחרים בחטיבתם כדי שיוכלו להתגאות במספרים שאין להם שום קשר או אחיזה במציאות. אבל שוב אני באמת חושב שזכותך להחזיק בדעה שונה ואני מאד מעודד פלורליזם של דעות והשקפות.
6. "אם הית רבע...." אני רק מתבסס על מספיק מקרים שראיתי בפורום שלכם על תמונות שפירסמת אם השתפרת מאז - יאללה תעלה תמונות אז:
7. כן הייתי מעדיף שלטובת כלל הקהילה תפרסם יותר תמונות מתוך הקוקפיט כדי שכולנו נוכל להשכיל וללמוד. אבל אני אבין אותך אם תעדיף להתעלם מבקשתי ולא לעשות זאת.
8. "על ראש הגנב בוער הכובע" ?!?! - ואני יודע משפטים מתהילים "אשרי יושבי ביתיך עוד יהללוך סלע" - מה קשר?!?!
9. אני בהחלט מסכים לא לכתוב עליך דברים - אבל זה קצת מוזר שאתה מבקש אחרי שאתה זה שפנית אלי. לכן, ושוב, אם נפגעת אני מתנצל, אל תיקח את מה שכתבתי כאן באופן אישי כלפיך, ואם בכל זאת אנא קבל את התנצלותי הכנה. אני מכבד ומוקיר את זכותך לחשוב אחרת ושונה. וזה אחלה. ברשותך בא נסגור פה את העניין, מראש לא רצית להיכנס לעניין VFS ואם לא היית מכניס את זה בדלת האחורית לא הייתי מזכיר את זה פה.
אני מאחל לך שנה טובה, בריאות ואושר
שנה של טיסה ופיקוח מהנים
מי יתן ויתגשמו כל משאלותיך לטובה במהרה.
- אבי נדלר -
אוהבים תעופה וירטואלית? מחפשים אקשן של טיסה קרבית?
כולם נפגשים במקום אחד.
VFS-VIAF
www.vfs-il.net
קורצת מן החומר הנכון? VIAF - כנס רק אם אתה מעז
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים