137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
הנה עוד שלוש תמונות שצילמתי
נכנס לגישה למסלול 07 ימין בהונג קונג יש הרבה עננים

פיינל

מגיע לחניה וסוגר מנועים

ותודה על התיקון דור וגל
מאור פאר
#3 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:אחלה תמונות, היה קצת ריק בהונג קונג לא? 😁

טוב כשנחתתי בהונג קונג השעה הייתה שמה 6 בבוקר וגם היה מטוס שנחת אחרי
מאור פאר
#4 · לפני 18 שנים
כמה תמונות של קורס כבדים בVFS, תהנו

אימון בשארל דה-גול










---------------------------------------
וכמה תמונות מהשיעור השני, בהצלחה לחניכים החדשים.


















כל מי שרוצה לעקוב אחרי קורס הכבדים של VFS מוזמו להכנס ללינק:
http://www.vfs-il.net/forum/index.php?showforum=26

שבת שלום,
נתי.
נתי קלומר
#5 · לפני 18 שנים
נתי, אחלה תמונות!
היה אימון מצוין! אני ממליץ על הקורס כבדים של VFS לכל מי שבאמת רוצה להתקדם בתחום!
Gena Zilberherts

מתחילים בתעופה וירטואלי? מתקדמים בתעופה וירטואלית?
כולם נפגשים במקום אחד, VFS.
http://vfs-il.net
#6 · לפני 18 שנים
בהחלט בנינו קורס מקצועי ומיוחד

במהלך הקורס רק מיעוט הטיסות נעשה בבן גוריון והחניכים זוכים להכיר באופן מקצועי וידידותי שדות מרכזיים זרים באירופה, אמריקה והמזרח הרחוק.

תחית הקורס מוקדש להיכרות עמוקה עם מערכות המטוס ותפעולו הידני בצורה הולמת החלק השני מוקדש לאוטמציה, אני מביא כאן תמונות שפרסם אחד החניכים האימון הקפות בשארל דה גול.

המשך הקורס יהיה טיסות לא רוכות מיעד ליעד אתם מוזמנים לעקוב מקרוב ואף להצטרף אלינו אין ספק שמדובר ב- best show in town













































- אבי נדלר -

אוהבים תעופה וירטואלית? מחפשים אקשן של טיסה קרבית?
כולם נפגשים במקום אחד.
VFS-VIAF
www.vfs-il.net


קורצת מן החומר הנכון? VIAF - כנס רק אם אתה מעז
#8 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:אבי אני חושב שאתה קצת נמוך בגישה.... סה"כ תמונות יפות


שחר היקר

מכיוון שאתה קצת איטי ולא מבריק במיוחד אני אסביר לך לאט בשאיפה שתבין מהר.

כתבתי במפורש שאלו תמונות שצילם אחד החניכים ציטוט "אני מביא פה תמונות שפרסם אחד החניכים", הבנת הנקרא כנראה עוד תחום שאתה לא חזק בו (כמו פיקוח או הדרכה).

דבר נוסף, אתה יכול לראות אותי מופיע בתמונות כמטוס חיצוני - תראה אחד המטוסים כתוב עליו AVI- ALTP ראה תמונה מס' 14.

דבר נוסף, בטימספיק כתוב שהיוזר המחובר הוא אחד החניכים.

דבר נוסף, הוא באמת בא נמוך החניך שצילם, אבל לפחות הוא לא מדריך והוא לא מכנה את עצמו מדריך ואכן אנחנו לא מצפים מחניכים אחרי שיעור אחד או שניים שיטוסו מושלם, אנחנו כן מצפים מהם לטוס ככה בסוף הקורס.

דבר אחרון, שמים לב שאתה כבר לא מפרסם תמונות שלך טס מתוך הקוקפיט - מה קרה?

אם היית רבע מכמה שצריך להיות מקצועי -היית מבין שאפשר למצוא בתמונות עוד כמה פאקים שנעשו...

סייג לחכמה - שתיקה
- אבי נדלר -

אוהבים תעופה וירטואלית? מחפשים אקשן של טיסה קרבית?
כולם נפגשים במקום אחד.
VFS-VIAF
www.vfs-il.net


קורצת מן החומר הנכון? VIAF - כנס רק אם אתה מעז
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים · 2 עריכות
#9 · לפני 18 שנים
איזה תמונות! תענוג לעיניים.
רק חבל שבזמן שאתם מרביצים שעות מנוע באויר אני מרביץ שעות מנוע על אוטובוסים של אגד🙂.
שחר נמוך או לא, אימונים ועוד אימונים יביאו שלמות, השאלה איך אתה גורם לעוד אנשים להצליח כמוך.
בכל מקרה אבי תגיד לחניכים כשהם יזהרו לטוס נמוך בארץ כי האזרחים יעשו שביתה 🙂 😂
אלירן כהן
מנהל בית הספר לטיסה VFS
www.VFS-IL.net
עקבו אחרינו בפייסבוק:
https://www.facebook.com/schoolvfs
#10 · לפני 18 שנים
nadlerav כתב/ה:[quote="shachar92"]אבי אני חושב שאתה קצת נמוך בגישה.... סה"כ תמונות יפות


שחר היקר

מכיוון שאתה קצת איטי ולא מבריק במיוחד אני אסביר לך לאט בשאיפה שתבין מהר.

כתבתי במפורש שאלו תמונות שצילם אחד החניכים ציטוט "אני מביא פה תמונות שפרסם אחד החניכים", הבנת הנקרא כנראה עוד תחום שאתה לא חזק בו (כמו פיקוח או הדרכה).

דבר נוסף, אתה יכול לראות אותי מופיע בתמונות כמטוס חיצוני - תראה אחד המטוסים כתוב עליו AVI- ALTP ראה תמונה מס' 14.

דבר נוסף, בטימספיק כתוב שהיוזר המחובר הוא אחד החניכים.

דבר נוסף, הוא באמת בא נמוך החניך שצילם, אבל לפחות הוא לא מדריך והוא לא מכנה את עצמו מדריך ואכן אנחנו לא מצפים מחניכים אחרי שיעור אחד או שניים שיטוסו מושלם, אנחנו כן מצפים מהם לטוס ככה בסוף הקורס.

דבר אחרון, שמים לב שאתה כבר לא מפרסם תמונות שלך טס מתוך הקוקפיט - מה קרה?

אם היית רבע מכמה שצריך להיות מקצועי -היית מבין שאפשר למצוא בתמונות עוד כמה פאקים שנעשו...

סייג לחכמה - שתיקה[/quote]

למה? אבל למה להכניס כאלה אהבות לדיון ציבורי? אם אתה רוצה להשמיץ, תן לו בפרטי, אנחנו (אני אומר בתור משתמש שרוצה להינות בפורום) לא רוצים להיכנס לפורום תמונות ולראות כזאתי אווירה, בבקשה אם יש לך משהו להגיד לו, שיהיה בפרטי, ואין לך מה להגיב לי, כי אני לא אומר שאתה צודק או לא צודק, אני ממש לא נכנס לזה, רק שיהיה בפרטי, תודה...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#11 · לפני 18 שנים
גל, לא קשה לשים לב שמי שהיה עוקצני פה זה שחר...
בשביל זה יש את ההודעות הפרטיות, המבין יבין!

שבוע טוב
דור
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 18 שנים
אבי היקר
אני רואה שממש הוצאת פה את העצבים עלי...
אז בוא נבהיר כמה דברים אני נתתי פה תגובה שלא באה להשפיל אף אחד (בניגוד אליך)
זה לא משנה אם אלו תמונות שלך או של חניך הפיינל עדיין נמוך.
אבי ידידי אתה לא פקח אז אין לך זכות לבוא ולומר שאני פקח לא טוב....
אם יש לך בעיה עם זה שאני מדריך זאת בעיה שלך וזה לא אמור לעניין אף אחד מאנשי הפורום הזה רק שכל פרייפלייט ידע אני עזבתי את VFS לפני מספר חודשים ולכן אבי תוקף אותי בצורה עקבית.
שנינו יודעים אבי שרמת הפיקוח הטיסה וההדרכה לא מעניינות אותך אלה פשוט להיכנס בנער שלא עשה לך כלום חוץ מזה שעזב את המקום הקודם שהיה בוא כגון VFS.
אני לא מפרסם תמונות מתא הטייס כי המחשב שלי חזק ואני מעדיף לתת תמונות מבחוץ מאשר מבפנים אבל רק בשבילך אני מוכן לפרסם יותר.... אם זה מה שיעשה לך טוב...
"אם היית רבע מכמה שצריך להיות מקצועי" אבי נו באמת אני לא ארד לרמה הנמוכה שלך כי אתה עובר גבולות אין לך שום זכות לערער ביכולות שלי אם לא ראית אותם מעולם... אני מזמין אותך יום אחד אלי ותראה את רמת הטיסה שלי ותראה שהיא לא נמוכה בכלל...

"סייג לחכמה – שתיקה" גם אני יודע להביא משפטים יפים.... מה עם על ראש הגנב בוער הכובע?
אני מבקש ממך אבי להפסיק לכתוב עלי דברים כאלה כי אם לא אני אפנה להנהלת האתר אני לא רואה שום התגרות מצידי אלה הערה בלבד

בברכת שבוע טוב
שחר חזקלביץ
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#13 · לפני 18 שנים
שחר, (או עוזרו)

האמת היא שממש אבל ממש לא כיוונתי לקחת את זה למקום הזה שאתה או מי שיייעץ לך (שלא בחכמה מרובה כרגיל) - קרי לכיוןן של VFS ומה שהיה. הסיבה שאני מגיב כרגע לעניין הזה כי אתה זה שפתחת את העניין.

אז אם השפלתי אותך אני מתנצל - לא התכוונתי ואני מצטער שזו התוצאה שנוצרה.

1. הסכמתי איתך שהחניך בא נמוך

2. לצורך העניין אתה לא פקח יותר טוב ממני, אני ולפחות שתי קהילות שלימות נוספות מפקפקות בהכשרה שניתנה לך ובמקום שהכשיר אותך ובאלו שהכשירו אותך וזה ממש לא באופן אישי כלפיך אז אל תיקח את זה אישית. אמנם זכותך המלאה לא להסכים לכך ואני מכבד את זה. שוב כדי להדגיש אני לא אומר שאני פקח טוב, אבל אני לא פחות טוב ממך.

3. עזבת את VFS וזה בסדר גמור זכותך -לא אבדה גדולה מבחינתנו, לא אתה ולא נספחיך שעזבו איתך הייתם שוליים ב VFS ונותרתם שוליים גם איפה שאתם היום.
אני חושב שאין לך מה להתגאות בזה שקנו אותך בזול. אם כינויים מוזרים באנגלית או כתובת מייל או תפקיד זוטר במקום נידח שהוא לא נחשב ולא נספר במחוזותינו עושה לך את זה - BE MY GUEST - את תג המחיר אתה הדבקת לעצמך והוא נמוך. אבל בהחלט מצאת את מקומך עם קבוצה של דחויים שנזרקו ממקומות אחרים ומעולם לא התעלו ומנציחה לצערי בינוניות במקרה טוב. זו דעתי ודעת רבים אחרים זכותך לחשוב אחרת וזכות חבריך לחשוב אחרת. ואכן מתבקש והגיוני שתחשוב אחרת וזה סבבה, אבל כמה כבר חושבים אחרת צוות של 5 איש ועוד 10 אחרים שהם כאילו צוות ו 5 אחרים ? סבבה, תחשוב אחרת זכותך ואני מכבד את זה.

4. אני לא מחפש אותך באופן אישי - אתה רחוק שנות אור מלעניין אותי.
וחביבי אל תציג את עצמך בתור נער מסכן - מי שמייעץ לך כנראה לא מעניין אותו מה שאתה עושה מעצמך מול כולם, תתחיל להחזיק קצת מעצמך. אתה לא כזה מסכן.

5. "שנינו יודעים ש..." - אני ואתה לא חולקים יחדיו ולא שותפים לשום סוג של ידיעה. רמת הטיסה והפיקוח היא נר לרגלי - (אגב למרות הכל אני משוכנע שגם לרגליך ) חבל שאני לא יכול להגיד את זה על אחרים שרק הבזקות של סטטיסטיקות רגעיות בסרב אינפו הם נר לרגליהם - ואיכות מה זה משנה... חבל שאותם אנשים כולאים כמו אסירים אחרים בחטיבתם כדי שיוכלו להתגאות במספרים שאין להם שום קשר או אחיזה במציאות. אבל שוב אני באמת חושב שזכותך להחזיק בדעה שונה ואני מאד מעודד פלורליזם של דעות והשקפות.

6. "אם הית רבע...." אני רק מתבסס על מספיק מקרים שראיתי בפורום שלכם על תמונות שפירסמת אם השתפרת מאז - יאללה תעלה תמונות אז:

7. כן הייתי מעדיף שלטובת כלל הקהילה תפרסם יותר תמונות מתוך הקוקפיט כדי שכולנו נוכל להשכיל וללמוד. אבל אני אבין אותך אם תעדיף להתעלם מבקשתי ולא לעשות זאת.

8. "על ראש הגנב בוער הכובע" ?!?! - ואני יודע משפטים מתהילים "אשרי יושבי ביתיך עוד יהללוך סלע" - מה קשר?!?!

9. אני בהחלט מסכים לא לכתוב עליך דברים - אבל זה קצת מוזר שאתה מבקש אחרי שאתה זה שפנית אלי. לכן, ושוב, אם נפגעת אני מתנצל, אל תיקח את מה שכתבתי כאן באופן אישי כלפיך, ואם בכל זאת אנא קבל את התנצלותי הכנה. אני מכבד ומוקיר את זכותך לחשוב אחרת ושונה. וזה אחלה. ברשותך בא נסגור פה את העניין, מראש לא רצית להיכנס לעניין VFS ואם לא היית מכניס את זה בדלת האחורית לא הייתי מזכיר את זה פה.

אני מאחל לך שנה טובה, בריאות ואושר
שנה של טיסה ופיקוח מהנים
מי יתן ויתגשמו כל משאלותיך לטובה במהרה.
- אבי נדלר -

אוהבים תעופה וירטואלית? מחפשים אקשן של טיסה קרבית?
כולם נפגשים במקום אחד.
VFS-VIAF
www.vfs-il.net


קורצת מן החומר הנכון? VIAF - כנס רק אם אתה מעז
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#14 · לפני 18 שנים
מה נסגר אתכם????????

זה דיון תמונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

את כל הריבים שלכם תפתרו בינכם-בהודעות פריטות.

הספיקו לי ולכל הפורום כל הריבים המפגרים שיש לכם.

תלמדו לכבד, להעריך ולהפנים כל ביקורת בתור ביקורת בונה, ולא משהו שמכוון בצורה אישית.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#15 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות, תודה על השיתוף! הרבה מאוד אנשים, הטימספיק לא קרס? 🤣

באיזה רשת ביצעתם את הטיסה?

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.