124 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
amit11 כתב/ה:אני חדש כאן איפה אפשר למצוא מטוסים כאלה?

זה מטוס בתשלום
מאור פאר
#3 · לפני 18 שנים
הנה כמה תמונות שצילמתי מהתור הצבאי של ארצות הברית ביבאו זה הלאג האחרון תהנו








הצוות בקרקע שכחו לסגור את הפתח של הגנרטור הקרקעי

רואה את הוואי

עובר מעל הוננולולו

קשר עין עם השדה

נגיעה

מגיע לחניה וסוגר מנועים
מאור פאר
#4 · לפני 18 שנים
חחח מעניין ששכחת לסגור את הפתח הגנרטור מה שזה לא יהיה, אתה ממציא איזה צוות קרקע להאשים 😛
#5 · לפני 18 שנים
תיקון בסוף מסתבר שלחצתי על כפתור שפותח את נפתח אבל אני לא זוכר איזה כפתור אז הצוות לא אשם חחחחח
מאור פאר
#6 · לפני 18 שנים
חחחחחחח אחלה תמונות מאור!!! תמשיך להפגיז.... אולי תתרום לי איזה תג או שניים? 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#8 · לפני 18 שנים
ההרקולס הזה הוא של CS והוא בתשלום...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#9 · לפני 18 שנים
סליחה על הדאבל פשוט אין קשר בין ההודעה הקודמת אז דאבל ראשון בפורום, מותר לי 🙂

ראיתי בעין, נבהלתי, ראיתי שיש הבדלי גובה, נרגעתי 🙂


פיינל, אני יודע שלא הפעלתי תאורה נכונה, לא שיניתי תצוגה לAPPROACH, ולא כיילתי גובה הקפה, אני שמח לעוד הערות, תודה 🙂


נגיעה מושלמת! 😄
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
מאיפה המטוס והפאנל?


גל בנילוז טייס CVFR
MSN:gal556@hotmail.com
אי מייל:gal5552@nana.co.il
#11 · לפני 18 שנים
Gal555 כתב/ה:מאיפה המטוס והפאנל?

אחלה תמונות גל,

המטוס הוא של LevelD Simulations והצביעה אפשר להוריד מAvsim, מילת מפתח לחיפוש
Yarden.

נ.ב.
מאור יש לי שתי שאלות אחת איך אני יורה נורים? שתיים גם לי יש את ההרקולס של CS וגם את הצביעה של חה"א
אבל יש לי איתה בעיה... אחרי שהתקנתי אותה מבחוץ אני רואה אותה(את הצביעה) אבל מבפנים אני רואה חצי קוקפיט...כאילו אני רואה את הכל בפנים לבן, יש לך או למישהו מושכ למה זה ככה?(שיניתי בCFG כל מה שצריך).
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#12 · לפני 18 שנים
4X-CEA כתב/ה:[quote="Gal555"]מאיפה המטוס והפאנל?

אחלה תמונות גל,

המטוס הוא של LevelD Simulations והצביעה אפשר להוריד מAvsim, מילת מפתח לחיפוש
Yarden.

נ.ב.
מאור יש לי שתי שאלות אחת איך אני יורה נורים? שתיים גם לי יש את ההרקולס של CS וגם את הצביעה של חה"א
אבל יש לי איתה בעיה... אחרי שהתקנתי אותה מבחוץ אני רואה אותה(את הצביעה) אבל מבפנים אני רואה חצי קוקפיט...כאילו אני רואה את הכל בפנים לבן, יש לך או למישהו מושכ למה זה ככה?(שיניתי בCFG כל מה שצריך).[/quote]

אני גם התקנתי את הצביעה ב-CFG אבל כנראה זה דופק את המטוס ואתה לוחץ על IR כדאי לירות את הנורים אני חושב ובקשר לצביעה תתקין את זה במקום צביעה אחרת נגיד תשים את הצביעה ב-US CAMO70 או משהו
מאור פאר
#13 · לפני 18 שנים
צילמתי שלוש תמונות של הלאג ה-6 של IVAO Long Haul מסידני להונג קונג



תהנו 😄 ואני אולי יצלם עוד תמונות בהמשך
נ.ב. סליחה על הדאבל פוסט
מאור פאר
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים · 3 עריכות
#14 · לפני 18 שנים
אחלה בחלה של תמונות!!!!
רק שים לב להערה שכתבתי בIVAO 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.