#1
·
לפני 18 שנים
טוב כמובטח...עוד סט!
טיסה של משימה שבו האתה נוחת במקום כלשהוא{כבר לא זוכר}: עם ראות אפס! {הכל עננים}
ןאני כמו מטומטם לא ידעתי שאפשר לעשות נחיתה אוטומ, אז נחתתי ידנית! {זה היה קשה}.....

BEECHCRAFT:

,
לה פארי!:

😁
טיסה של משימה שבו האתה נוחת במקום כלשהוא{כבר לא זוכר}: עם ראות אפס! {הכל עננים}
ןאני כמו מטומטם לא ידעתי שאפשר לעשות נחיתה אוטומ, אז נחתתי ידנית! {זה היה קשה}.....

BEECHCRAFT:

,לה פארי!:

😁






















