85 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
טוב כמובטח...עוד סט!

טיסה של משימה שבו האתה נוחת במקום כלשהוא{כבר לא זוכר}: עם ראות אפס! {הכל עננים}
ןאני כמו מטומטם לא ידעתי שאפשר לעשות נחיתה אוטומ, אז נחתתי ידנית! {זה היה קשה}.....


BEECHCRAFT:


,

לה פארי!:


😁
#2 · לפני 18 שנים
תמונות יפות!
אני ממליץ לך ללמוד להטיס מטוס ריאליסטי בצורה מקצועית, ואז תהיה לך סיבה טובה לכזה מחשב 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#3 · לפני 18 שנים
חח היום אני יודע איך....פשוט אז כשעשיתי את המשימה הזאת לא ידעתי ואז כשלמדתי מה צריך לעשות יצאתי כזה חומוס 😳
#4 · לפני 18 שנים
חח אני יודע שאני עושה דאבל בפעם המאה ...

אבלללללללל יש לי סט ענק{20 תמונות} של טיסת היכרות באוסטרליה..

תהנו 🙂

מחממים מנוע..:


מתישרים על המסלול ומבקשים אישור להמראה:


נוסעים:


באוויר:










עושה סיבוב לקראת פיינל:


















למעלה ..למטה...עוד קצת...עיוווני!:


עיוני נגיעה!...נגיעה... פיקס!:


חונים:


תגובות! 🙂
#5 · לפני 18 שנים
תפתח עוד מדפים לא הגזמת..... (בהמראה)
חברים בססנה ברוב הפעמים לא פותחים מדפים בהמראה.... וגם עם כן אז קצת לא מלא...
חוץ מזה הכל יפה מאוד!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#6 · לפני 18 שנים
תמונה שלי ערוכה אבל מכוערת 🤣 תיהיו עדינים כי אני לא יודע לערוך







מישהו יודע פה לערוך טוב?? שיכול לתת לי טיפים או מדריכים או משהו 🆘 😳
#9 · לפני 18 שנים
תמונות יפות מאוד!
כמו שאמרו קודמיי, עם ססנה לא ממריאים עם מדפים, אלא אם כן המסלול קצר מדי, וזה לא המצב, וגם אז ממריאים עם 10 מעלות.

גם התמונות אח"כ (לא העריכה, סורי) יפות מאוד! 😄
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
elnatan-isr אחלה תמונות, תסכל על תמונה אחת תשים לב שהיית על OverSpeed איכות מדהימה 😄!
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#11 · לפני 18 שנים
elnatan-isr כתב/ה:טוב כמובטח...עוד סט!

טיסה של משימה שבו האתה נוחת במקום כלשהוא{כבר לא זוכר}: עם ראות אפס! {הכל עננים}
ןאני כמו מטומטם לא ידעתי שאפשר לעשות נחיתה אוטומ, אז נחתתי ידנית! {זה היה קשה}.....


BEECHCRAFT:


,

לה פארי!:


😁

איך עוברים תמשימה הזאת |עם העננים קוראים לה "MONSOON" אני שנה מנסה להנחית.
אני מנווט כמו שאומרים לי בעזרת המכשירים בצורה מלאה אבל לנחות אני לא יודע בעזרתם. אם אתה יכול להרחיב קצת ולהסביר לי תודה. את שאר המשימות ברמת EXPERT גמרתי כבר.
#12 · לפני 18 שנים
JET_PiLoT כתב/ה:[quote="elnatan-isr"]טוב כמובטח...עוד סט!

טיסה של משימה שבו האתה נוחת במקום כלשהוא{כבר לא זוכר}: עם ראות אפס! {הכל עננים}
ןאני כמו מטומטם לא ידעתי שאפשר לעשות נחיתה אוטומ, אז נחתתי ידנית! {זה היה קשה}.....


BEECHCRAFT:


,

לה פארי!:


😁

איך עוברים תמשימה הזאת |עם העננים קוראים לה "MONSOON" אני שנה מנסה להנחית.
אני מנווט כמו שאומרים לי בעזרת המכשירים בצורה מלאה אבל לנחות אני לא יודע בעזרתם. אם אתה יכול להרחיב קצת ולהסביר לי תודה. את שאר המשימות ברמת EXPERT גמרתי כבר.[/quote]

על ILS שמעת?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#14 · לפני 18 שנים
שמעתי ,כל הזמן האישה הזאת אומרת לי באיזה נתיב אני צריך לטוס ואני שם ומכוון את כל הפקודות שלה על טייס אוטומטי .
איך אני נוחת ב ILS.?

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.