#1
·
לפני 18 שנים
באמת תמונות מדהימות, גרפיקה מעולה, אהבתי את המזה"א והנוף בתמונות לפני הנחיתה!
SShireto כתב/ה:גל אהבתי את הגישה של הלמידה, תמשיך ככה.
אני מכיר איזה משפט מאוד חכם, שפעם ראיתי ב ATIS של איזה פקח באמריקה.
First Navigate Then Communicate



























לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.