86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
באמת תמונות מדהימות, גרפיקה מעולה, אהבתי את המזה"א והנוף בתמונות לפני הנחיתה!
#2 · לפני 18 שנים
SShireto כתב/ה:גל אהבתי את הגישה של הלמידה, תמשיך ככה.
אני מכיר איזה משפט מאוד חכם, שפעם ראיתי ב ATIS של איזה פקח באמריקה.
First Navigate Then Communicate


קודם כל תודה, ואתה צודק במאה אחוז!
JUST FOR THE INFORMATION, אתמול באירוע הרשיתי לעצמי להתחבר עם המטוס ולעשות טיסה קצרה ללרנקה, רק שלא הספקתי לעשות את הטיסה עצה עבל עברתי קרקע מערב, מזרח ומגדל בדרך, אז גם עם הCOMMUNICATE אני כבר (די) מסתדר, כמובן שיש עוד המון מה לשפר, וזה יבוא עם הזמן, הנסיון... 🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#3 · לפני 18 שנים
הנה כמה תמונות מהחזרה לארץ...
אחרי פושבק

מסיעים

הנה גל ועוד טייס...

עוד תמונה של גל



קיבלנו אישור להתיישר ולהמתין

אחרי ההמראה

בשיוט

מתחילים הנמכה

קו החוף של ת"א

מתקרבים לקו החוף

LL

נתב"ג

מתחילים ארנב צפוני

בסיס

נכנסים פיינל

רואים את המסלול

עוד אחת

בחניות



תודה שטסתם אלעל
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#4 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות שחר, מה המפרט של המחשב שלך?

תגיד אתה משתמש 3D למטוסים וצביעות?
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#6 · לפני 18 שנים
8800 GT ואתה משחק לי בFS2004?? 😢

יא גנוב תעביר לFSX! 😱 אני מת לראות תמונות של FSXשלך!.. 👏

ואם כבר 2004 לפחות גרפיקה הכי מלאה ... למה רואים מטושטש??

אהה כמעט שכחתי תמונות מעולות!

פול זמן לא פירסמתי תמונות FSX שלי... 😳 כי מרוב טיפשותי מחקתי אותו.. 🤔 🙁

נוסטלגיה....









#8 · לפני 18 שנים
elnatan-isr, תמונות יפות 👏 מאיפה יש לך את ה f22 והרעם?? יש לי f22 אבל או שונה
#9 · לפני 18 שנים
כן זה הDSB IRIS YF-22 זה אב טיפוס של הF22...

והרעם גם של DSB IRIS F-15E והסקין שלי פשוט ישבתי וצבעתי... 😳
#10 · לפני 18 שנים
סורי על הדאבל אבל לגבי הסקין של הרעם..זה ישן הנה ה"חדש" אחרי שיפצור...





לא אל תדאגו עוד לא שמעתם את הסוף ממני!!

כבר מחר אני יפרסם עוד סט ואז תמונות מטיסת ססנה באוסטרליה לילה טוב!!1
#11 · לפני 18 שנים
אני לא הולך לתת לזה לקרות! אני שמעתי ממך את הסוף!
אני מבקש לנעול את הדיון!

חחח סתם תמונות מדהימות ביותר...אחח FSX...
#12 · לפני 18 שנים
תגידו אתם יודעים למה לכל מי שיש פלייט סימולאטור איקס יש לו גרפיקה הרבה יותר טובה משלי?? יש לי פלייט סימולאטור איקס וכרטיס מסך 8600 וככה זה נראה



השארתי את זה בי אמ פי כדיי שתראו איך זה נראה
#13 · לפני 18 שנים
מה רע? זה נראה אחלה..
אתה צריך בהגדרות להעלות את איכות הגרפיקה.
#14 · לפני 18 שנים
דרך איפה? יש בsetings כזה שאפשר לעשות איך שאני רוצה ויש גם כמה קטגוריות
#15 · לפני 18 שנים
אל תעשה דרך הSETINGS הראשי שיש לך את הקטגוריות זה לא טוב וזה סתם למי שיש איזה כרטיס מסך מטורף....תיכנס לADVAMCED SETEINGS או משהו כזה ושמה תשחק עם זה....

ד"א התמונה שלך הזכירה לי תמונה שלי מפעם:

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.