73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 18 שנים
תמונות מדהימות!
תראה עוד קצת מהF-14, המסכן נתקע עם 2 תמונות... 🙂
#4 · לפני 18 שנים
אוקיי, כמה תמונות מטיסה עם חבר.... אופליין כי אנחנו עוד לומדים ומשתפרים...
יש תמונות רק מהנחיתה וקצת מלפני ההמראה כי שיוט זה תמונות משעממות... לא היה לי מה לצלם...


בחניה:


מסיעים:


פיינל, אני יודע שאני גבוה, עזבו אותי:




אחרי נגיעה מושלמת:


אור נוחת:









בחניה, מחכה לאור:


והוא שם:



APU דולק, מפנה נוסעים:


קוקו! 😛


תגובות!!!!!!!!!!!!!!!! 😄

ד"א, באתר NAVDATA אין סידים וסארים ללרנקה לLDS.... מה עושים?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#5 · לפני 18 שנים
בהחלט תמונות יפות כמו שאמרתי אין סידים סטארים ללרנקה ל767 מבצעים הכל ידני
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#6 · לפני 18 שנים
גל אהבתי את הגישה של הלמידה, תמשיך ככה.
אני מכיר איזה משפט מאוד חכם, שפעם ראיתי ב ATIS של איזה פקח באמריקה.
First Navigate Then Communicate
#7 · לפני 18 שנים
הנה עוד כמה תמונות נחמדות שלי ברחבי העולם
עוד תמונה על המלאב

תמונה שלי מטיסת IFR

לפני כמה ימים תמונה בהרצליה מחמש לפנות בוקר


טוב הנה תמונות שלי מהטיסה של אליטליה
בחניה

עוד אחת בחניה

מסיעים

לקראת נחיתה
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#10 · לפני 18 שנים
שי_אלעזר כתב/ה:מה הSC של התמונות?
איך אני עושה שגם לי תופיע השורה הזאת עם המד דלק והFPS?

תלחץ פעמיים shift-z
#13 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:[quote="shachar92"]3 אבל מי סופר

מסתבר שאתה 😉[/quote]

חחחח
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#14 · לפני 18 שנים
טוב אני קופר ולינדר טסנו אחרי האירוע מנתב"ג לבודפשט יש כמה תמונות... טוב לא כמה... המון תמונות חחח
נתחיל פה תום וגל ואני תום עזב אחרי זה...

גם קופר פה..

שתי המאלבים ואני

מתחיל פושבק

עוד זווית....

ועוד אחת...

נקודת שחרור ומניעים

מסיעים


מהקוקפיט

נקודת המתנה


תראו איזה יופי בן גוריון שוקק חיים

הנה תמונות לקראת הנחיתה בבודפשט


מיוצבים

פיינל

נגיעה

הנה תמונות מהחניות

הנה גל מגיע...

בפוזה

קופר בפיינל

אני וגל בחניות קופר מגיע...

יותר קרוב

כמו שנאמר "הכנף"

ועוד שתיים לסיום



בברכה,
שחר חזקלביץ
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#15 · לפני 18 שנים
תמונות מדהימות חזקלביץ'!!!!!!!!!!!
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.