#1
·
לפני 18 שנים




























שי_אלעזר כתב/ה:מה הSC של התמונות?
איך אני עושה שגם לי תופיע השורה הזאת עם המד דלק והFPS?
shachar92 כתב/ה:3 אבל מי סופר
afik_t_king כתב/ה:[quote="shachar92"]3 אבל מי סופר


























לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.