106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
nklo כתב/ה:[quote="JET_PiLoT"]איך אני נוחת ב ILS.?


ניתן לקרוא על ILS כאן:
http://i.1asphost.com/hitman737/ILS.pdf
כתב: תומר חיים.[/quote]
עוד לפני שקראיתי תהודעה שלך , עברתי תמשימה ללא ILS בצורה ידנית בלבד, והנחתתי את המטוס מעולה. כל מקרה תודה ואין לי ADOBE READER כדי לפתוח תקובץ ששלחת לי אבל תודה בכל זאת על ההשקעה.
#2 · לפני 18 שנים
JET_PiLoT כתב/ה:[quote="nklo"][quote="JET_PiLoT"]איך אני נוחת ב ILS.?


ניתן לקרוא על ILS כאן:
http://i.1asphost.com/hitman737/ILS.pdf
כתב: תומר חיים.[/quote]
עוד לפני שקראיתי תהודעה שלך , עברתי תמשימה ללא ILS בצורה ידנית בלבד, והנחתתי את המטוס מעולה. כל מקרה תודה ואין לי ADOBE READER כדי לפתוח תקובץ ששלחת לי אבל תודה בכל זאת על ההשקעה.[/quote]

הפסד גדול מאוד! שלך, אם תרצה לדעת להטיס בצורה מקצועית ונכונה, ובסופו ל דבר גם הכי בטוחה וחסכונית, תצטרך לקרוא הרבה מדריכים, כגון זה של הILS, ו99% מהמדריכים הינם בפורמט PDF שדורש ACROBAT READER. מומלץ בחום להתחיל לקרוא מדריכים חיוניים ולהתקדם.
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#3 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:[quote="JET_PiLoT"][quote="nklo"][quote="JET_PiLoT"]איך אני נוחת ב ILS.?


ניתן לקרוא על ILS כאן:
http://i.1asphost.com/hitman737/ILS.pdf
כתב: תומר חיים.[/quote]
עוד לפני שקראיתי תהודעה שלך , עברתי תמשימה ללא ILS בצורה ידנית בלבד, והנחתתי את המטוס מעולה. כל מקרה תודה ואין לי ADOBE READER כדי לפתוח תקובץ ששלחת לי אבל תודה בכל זאת על ההשקעה.[/quote]

הפסד גדול מאוד! שלך, אם תרצה לדעת להטיס בצורה מקצועית ונכונה, ובסופו ל דבר גם הכי בטוחה וחסכונית, תצטרך לקרוא הרבה מדריכים, כגון זה של הILS, ו99% מהמדריכים הינם בפורמט PDF שדורש ACROBAT READER. מומלץ בחום להתחיל לקרוא מדריכים חיוניים ולהתקדם.[/quote]
י זה היה מדויק לחלוטין =}הלכתי למפה ראיתי את ה HEADING של המסלול לחצתי על כפתור ILS כיוונתי ל הצטלוות מושלמת ונחתתי מעולה בידניות מוחלטת.
עריכה : התקנתי אדוב ואני קורא את המדריך תודה
#4 · לפני 18 שנים
אז בכל זאת נחתת נחיתת ILS, רק ידנית ולא באופן אוטומטי, זה מצויין, עושים את זה בהרבה מצבים, ישנם הרבה מדריכים שיעזרו לך ללמוד להטיס בצורה מקצועית, שתהנה ממנה כמה שיותר, בהצלחה! 😄
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#5 · לפני 18 שנים
אז בכל זאת נחתת נחיתת ILS, רק ידנית ולא באופן אוטומטי, זה מצויין, עושים את זה בהרבה מצבים, ישנם הרבה מדריכים שיעזרו לך ללמוד להטיס בצורה מקצועית, שתהנה ממנה כמה שיותר, בהצלחה! 😄
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#6 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:אז בכל זאת נחתת נחיתת ILS, רק ידנית ולא באופן אוטומטי, זה מצויין, עושים את זה בהרבה מצבים, ישנם הרבה מדריכים שיעזרו לך ללמוד להטיס בצורה מקצועית, שתהנה ממנה כמה שיותר, בהצלחה! 😄

אז איך עושים את זה באופן אוטומטי בלי שאני יגע אני רוצה שהמטוס יוריד גובהה לבד ינחת לבד?
#7 · לפני 18 שנים
JET_PiLoT כתב/ה:[quote="gal_mintz"]אז בכל זאת נחתת נחיתת ILS, רק ידנית ולא באופן אוטומטי, זה מצויין, עושים את זה בהרבה מצבים, ישנם הרבה מדריכים שיעזרו לך ללמוד להטיס בצורה מקצועית, שתהנה ממנה כמה שיותר, בהצלחה! 😄

אז איך עושים את זה באופן אוטומטי בלי שאני יגע אני רוצה שהמטוס יוריד גובהה לבד ינחת לבד?[/quote]

בקצרה מאוד, צריך להתחבר לקרן הILS (משמע הLOC והGS), ואז להפעיל את המערכת לנחיתה אוטומטית עם כפתור APP.
חשוב מאוד להבחין בהבדל בין נחיתת מכשירים לנחיתה אוטומטית, נחיתת מכשירים (בעזרת ILS, LOCALIZER, VOR או כל שיטה אחרת) יכולה להתבצע באופן ידני מלא בצורה מושלמת, נחיתה אוטומטית, הוא מושג שיש להיזהר כשאומרים אותו, כי הוא הרבה יותר מורכב.
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#8 · לפני 18 שנים
JET_PiLoT, שים לב, זה בד"כ תלוי עם איזה מטוס אתה, אבל, בערך 100~200 רגל מהאדמה, תנתק טייס אוטומטי, תחזיק את הסטיק, וכל שנותר לך לעשות הוא להציף.
#9 · לפני 18 שנים
SShireto כתב/ה:JET_PiLoT, שים לב, זה בד"כ תלוי עם איזה מטוס אתה, אבל, בערך 100~200 רגל מהאדמה, תנתק טייס אוטומטי, תחזיק את הסטיק, וכל שנותר לך לעשות הוא להציף.


עקרונית שירטו צודק 🙂

ישנם מטוסים כגון ה763 וה744, שבנויים גם להציף לבד...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
שטויות.
אף מטוס לא מציף ונוחת בצורה אוטומטית.
בואו נחזור לנושא בבקשה.
#12 · לפני 18 שנים
shay__silber כתב/ה:דיון תמונות חברה.

כן צודק סליחה שהססתי אותכם מהדיון. הייתי צריך לפתוח דיון חדש .
#13 · לפני 18 שנים
הורדתי את היורופייטר הכי מוזר בעולם! זה של הRAF אבל זה כאילו 3 מטוסים שאתה שולט על אחד מהם והשניים האחרים עושים כל מה שאתה עושה! זה מוזר אבל ממש מגניב ואווירובטי! חחח קבלו:





נ.ב: לפעמים רואים מבחוץ גם את הריבוע המכוער הזה שדי הורס...אבל חוץ מזה...
עמרי גילת.
#14 · לפני 18 שנים
איכסה, תלמד לבצע מבנים עם חברים אונליין כבר עדיף...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#15 · לפני 18 שנים
תמונות נחמדות, גם אני הורדתי פעם את המטוס הזה, רק כיחיד...מציק הריבוע הזה...

וגם הורדתי משהו כזה של הRed Arrows אבל שאתה לוחץ על כפתורים הם עושים פעלולים, למשל אתה מטיס 3 מטוסים במבנה, לוחץ על הספוילרים, ואז פתאום שתי המטוסים בצדדים מתגלגלים וטסים הפוך, דברים מגניבים כאלו...

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.