#1
·
לפני 18 שנים
nklo כתב/ה:[quote="JET_PiLoT"]איך אני נוחת ב ILS.?
ניתן לקרוא על ILS כאן:
http://i.1asphost.com/hitman737/ILS.pdf
כתב: תומר חיים.[/quote]
עוד לפני שקראיתי תהודעה שלך , עברתי תמשימה ללא ILS בצורה ידנית בלבד, והנחתתי את המטוס מעולה. כל מקרה תודה ואין לי ADOBE READER כדי לפתוח תקובץ ששלחת לי אבל תודה בכל זאת על ההשקעה.

