97 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס ממשיכים לשבור את הראש - קסדת תק"ע
דיון

ממשיכים לשבור את הראש - קסדת תק"ע

21 הודעות 3,959 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
בהמשך לניסיונותי להפעיל את הפיתון 4 כמו שצריך, אני מנסה להפעיל את קסדת התק"ע.
בקמפיין בVPN הקסדה עובדת עם הנץ המשופר והפיתון 4, אבל בTE היא לא עובדת על אותו המטוס ועם אותו הטיל.
חייבת להיות דרך להפעיל את הפיתון 4 בTE, כי טילים אחרים כדוגמת ה Skyflash עובדים מצויין עם הקסדה.
ניסיתי לשנות באטלפילד, לשנות מטוס, לשנות מיקום - שום דבר לא עבד.
למישהו יש רעיון?

Kickbox.co.il
נדב
#3 · לפני 19 שנים
עם טילי AIM-9X או פיתון 4 אתה לוחץ U ועובר למצב קוקפיט 4 או 3, ואתה תראה את העין של הטיל עוקבת אחרי הקסדה שלך.
its not a bug, its a design feature
#5 · לפני 19 שנים
RF כתב/ה:ואיך זה עוזר?
עוזר מאוד, אתה יכול לנעול ולשגר טיל על כל מטוס שנמצא בזווית של עד 180 מעלות מהאף שלך בלי להסתובב אליו..

Kickbox.co.il
נדב
#6 · לפני 19 שנים
אם המטוס מאוחרך ואתה משגר עליו, הטיל מסתובב ומגיע עד עליו??
הטובים לנווטים
#7 · לפני 19 שנים
klingo כתב/ה:אם המטוס מאוחרך ואתה משגר עליו, הטיל מסתובב ומגיע עד עליו??


כן.
זוהי כל הגדולה של הפיתון וה-AIM-9X האמריקאי.

הפשרות של היום, הן הנורמות של מחר והערכים של מחרתיים.
#8 · לפני 19 שנים
Yahav כתב/ה:[quote="klingo"]אם המטוס מאוחרך ואתה משגר עליו, הטיל מסתובב ומגיע עד עליו??


כן.
זוהי כל הגדולה של הפיתון וה-AIM-9X האמריקאי.[/quote]
כן ראיתי אותו פעם בפעולה, זה טיל מדהים...את המזלט במלחמה האחרונה הפילו עם פיתון.
הטובים לנווטים
#9 · לפני 19 שנים
klingo כתב/ה:[quote="Yahav"][quote="klingo"]אם המטוס מאוחרך ואתה משגר עליו, הטיל מסתובב ומגיע עד עליו??


כן.
זוהי כל הגדולה של הפיתון וה-AIM-9X האמריקאי.[/quote]
כן ראיתי אותו פעם בפעולה, זה טיל מדהים...את המזלט במלחמה האחרונה הפילו עם פיתון.[/quote]

בדיוק.
עוד אחד מהתכונות המבריקות שלו הוא היכולת לזהות טוב יותר ולפגוע בדיוק מושלם באמצע המטרה ולא בצידיה, כמו הטילים הפחות מתקדמים.
תכונה שבזכותה נפל מזלט בגודל של טיסן.

הפשרות של היום, הן הנורמות של מחר והערכים של מחרתיים.
#10 · לפני 17 שנים
שאלה קטנה...אחרי שאני במצב 3D ולוחץ על U אני רואה מין עיגול עם צלב שעוקב אחרי המבט שלי.

איך אני נועל על מטרה?

תודה
#12 · לפני 17 שנים
Yahav כתב/ה:[quote="klingo"]אם המטוס מאוחרך ואתה משגר עליו, הטיל מסתובב ומגיע עד עליו??


כן.
זוהי כל הגדולה של הפיתון וה-AIM-9X האמריקאי.[/quote]

שלום...

עד כמה שאני יודע ל AIM-9X יש יכולת שיגור High Off-Boresight Angle אבל לא כולל ירי לאחור... כעיקרון גם אם יש לטיל מסוים יכולת תמרון כזו כדי לעשות 180 מעלות, עדיין הוא צריך גם יכול LOAL- Lock After Launch מה שיש לדוגמא לפיתון 5 (לפי סרטונים) אך לא לדוגמא לפיתון 4 או ל AIM-9X... כד כמה שאני יודע ל AIM-9X יש יכולת תמרון נחותה מהפיתון 4...

לגבי פאלקון, בגרסה הבאה של RV, תהיה אפשרות להגדיר לטיל מסויים גם יכולת שיגור לירי לכל זוית (כולל לאחור) אם כי לא מדובר בקוד LOAL אמיתי, בשביל זה נצטרך לעבוד עוד קצת... אולי יותר מאוחר... הנה סרטון דוגמא של שיגור פיתון 5 (בעצם זה פיתון 4 ששידרגתי לו קצת את הנתונים כדי שיוכל לעשות 180 בשביל לבדוק אם הקוד עובד...)

http://www.mediafire.com/file/ye9gyd0xim2/Python-4 180 turn.avi

לפי מה שאתה אומר ב AF ה AIM-9X יכול להיות משוגר לאחור ממש??? כי אם כן זו נראית לי טעות... למשל ב Wiki רשום על ה AIM-9X שיש לו יכולת שיגור עד 90 מעלות OBA...

http://en.wikipedia.org/wiki/AIM-9_Sidewinder

לא חושב שיש טיל LOAL אמיתי כמו ה פיתון 5, אולי ה Iris-T אבל גם לא בטוח... אני יודע שלטיל Mica הצרפתי יש יכולת לעשות תמרון 180 וקבלת הנחייה ממקור אחר (היה ניסוי שמטוס רפאל אחד נעל מטרה ומטוס רפאל אחר שהיה בגבו למטרה שיגר טיל Mica שביצע סיבוב 180 מעלות לעבר המטרה ופגע בה... אני חושב שזה היה בהנחיית מכ"ם ולא IR)

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#13 · לפני 17 שנים
i_hawk, אחלה עבודה על הפיתון 4. מתי תצא הגרסה הבא של RV ?
#14 · לפני 17 שנים
תודה.

לגבי השאלה האולטימטיבית... אתה יודע שאין לי תשובה על זה... במיוחד עכשיו אחרי ש RV נפרד מ FF... יש קצת ערפל כרגע, אבל כשיגיע הזמן אנחנו נשחרר...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#15 · לפני 17 שנים
i_hawk, למה לא לנסות ולעבוד על גרסה אחת ויחידה? הבנתי שעוד מעט יוצא OF 4.7.
אולי זה הזמן של RV וOF לעבוד ביחד.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.