#1
·
לפני 19 שנים
בהמשך לניסיונותי להפעיל את הפיתון 4 כמו שצריך, אני מנסה להפעיל את קסדת התק"ע.
בקמפיין בVPN הקסדה עובדת עם הנץ המשופר והפיתון 4, אבל בTE היא לא עובדת על אותו המטוס ועם אותו הטיל.
חייבת להיות דרך להפעיל את הפיתון 4 בTE, כי טילים אחרים כדוגמת ה Skyflash עובדים מצויין עם הקסדה.
ניסיתי לשנות באטלפילד, לשנות מטוס, לשנות מיקום - שום דבר לא עבד.
למישהו יש רעיון?
בקמפיין בVPN הקסדה עובדת עם הנץ המשופר והפיתון 4, אבל בTE היא לא עובדת על אותו המטוס ועם אותו הטיל.
חייבת להיות דרך להפעיל את הפיתון 4 בTE, כי טילים אחרים כדוגמת ה Skyflash עובדים מצויין עם הקסדה.
ניסיתי לשנות באטלפילד, לשנות מטוס, לשנות מיקום - שום דבר לא עבד.
למישהו יש רעיון?



