91 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס ממשיכים לשבור את הראש - קסדת תק"ע
דיון

ממשיכים לשבור את הראש - קסדת תק"ע

21 הודעות 3,959 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 17 שנים
OF4.7 ובעצם מ 4.2 והלאה זה גרסאות שקהילת GF פתחה , לא BMS , מה שאומר שהשינויים לא קשורים ל EXE.

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#2 · לפני 17 שנים
YINON כתב/ה:i_hawk, למה לא לנסות ולעבוד על גרסה אחת ויחידה? הבנתי שעוד מעט יוצא OF 4.7.
אולי זה הזמן של RV וOF לעבוד ביחד.


כמו שירדן הזכיר, גרסאות OF כאלו לא קשורות ל EXE אלא רק ל Data... אבל בכל אופן זה לא אומר ש BMS לא המשיכו לעבוד על ה EXE, למרות שהם לא שיחררו שום דבר רשמי.

אני גם לא אמרתי אף פעם שאין נסיונות כאלו לטובת איחוד. בין BMS ל FF יש קרע שלעולם לא יאוחד... עד לא מזמן אנחנו גם היינו דיי מחוברים ל FF, אבל כבר לא, RV היא כרגע קבוצה "נקייה" ללא משקעים עם אף אחד (חוץ מ FF כמובן, אבל הם הכי פחות מעניינים אותי...) אבל לא הכל תלוי בנו... כדי להתאחד צריך 2 צדדים... מקווה שאולי בכל זאת יש סיכוי...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#3 · לפני 17 שנים
אם תתאחדו, אני מאמין שזה יצא נהדר

בכל זאת תצטרכו לעבוד על השינויים 😛, אין אבל איזה קבוצות מחו"ל שגם עוסקות בזה? אולי איתם יכול לצאת משהו?
#4 · לפני 17 שנים
kuzza כתב/ה:אם תתאחדו, אני מאמין שזה יצא נהדר

בכל זאת תצטרכו לעבוד על השינויים 😛, אין אבל איזה קבוצות מחו"ל שגם עוסקות בזה? אולי איתם יכול לצאת משהו?


קבוצות מחו"ל??? BMS או RV הן קבוצות מחו"ל... LP עובדים על סימולטור חדש כנראה, FF ימשיכו בדרך הבטוחה שלהם לשומקום... זהו, זה מה שיש כעיקרון...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#5 · לפני 17 שנים
אני לא ממש בקיא בכל העניין של הקבוצות, לכן חשבתי שהן משיראל (יש כמה מהפורום פה שהם בקבוצות לא?)
אני לא ממש מבין מי אלה RV או BMS או FF למשל, אבל אני אסתפק בזה שאפשר להוריד שינויים למשחק שלהם 😛
#6 · לפני 17 שנים
מה שאני יודע זה שאם כולם יעבדו יחד צפוי לנו פאלקון מעולה.
חבל..

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.