#1
·
לפני 19 שנים
amix85 כתב/ה:יווווווווו איזה שקרנים הערבים האלה, אני משתגע פה בבית
גם בסרטים וגם במציאות (ממה שאני ראיתי וריאתי המון) הם פשוט שקרנים, חלאות, לא ייאמן
והתקשורת עוזרת להם!!!!!!!!!!!!!!!! לעזאזל!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלק 12 פגזים על הבית חולים, 12 פגזים של טנק, ואני הייתי טנקיסט עד לפני חודשיים, היו משאירים מהביניין הזה ערימת עפר, ומה שהיה על הבניין באמת זה רק סימנים של תחמושת נק"ל!!!
תפסתי עצבים 😈
DaBrain כתב/ה:[quote="amix85"]יווווווווו איזה שקרנים הערבים האלה, אני משתגע פה בבית
גם בסרטים וגם במציאות (ממה שאני ראיתי וריאתי המון) הם פשוט שקרנים, חלאות, לא ייאמן
והתקשורת עוזרת להם!!!!!!!!!!!!!!!! לעזאזל!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלק 12 פגזים על הבית חולים, 12 פגזים של טנק, ואני הייתי טנקיסט עד לפני חודשיים, היו משאירים מהביניין הזה ערימת עפר, ומה שהיה על הבניין באמת זה רק סימנים של תחמושת נק"ל!!!
תפסתי עצבים 😈
Eagle King כתב/ה:amix85, תירגע בבקשה.
DaBrain, כנ''ל.
חבר'ה לחזור לנושא המרכזי של הדיון.
בברכה, בן.
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.