60 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים האמת מאחורי הפלסטינים
דיון

האמת מאחורי הפלסטינים

19 הודעות 2,747 צפיות לפני 19 שנים
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#7 · לפני 19 שנים
יווווווווו איזה שקרנים הערבים האלה, אני משתגע פה בבית
גם בסרטים וגם במציאות (ממה שאני ראיתי וריאתי המון) הם פשוט שקרנים, חלאות, לא ייאמן
והתקשורת עוזרת להם!!!!!!!!!!!!!!!! לעזאזל!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלק 12 פגזים על הבית חולים, 12 פגזים של טנק, ואני הייתי טנקיסט עד לפני חודשיים, היו משאירים מהביניין הזה ערימת עפר, ומה שהיה על הבניין באמת זה רק סימנים של תחמושת נק"ל!!!
תפסתי עצבים 😈
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#8 · לפני 19 שנים
amix85 כתב/ה:יווווווווו איזה שקרנים הערבים האלה, אני משתגע פה בבית
גם בסרטים וגם במציאות (ממה שאני ראיתי וריאתי המון) הם פשוט שקרנים, חלאות, לא ייאמן
והתקשורת עוזרת להם!!!!!!!!!!!!!!!! לעזאזל!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלק 12 פגזים על הבית חולים, 12 פגזים של טנק, ואני הייתי טנקיסט עד לפני חודשיים, היו משאירים מהביניין הזה ערימת עפר, ומה שהיה על הבניין באמת זה רק סימנים של תחמושת נק"ל!!!
תפסתי עצבים 😈

אחי תרגע.. מזה הגזענות הזו.. צודק אבל אתה לא יכול להכליל בזה את כל הערבים!(ואני לא שמאלני בכלל..)
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#9 · לפני 19 שנים
DaBrain כתב/ה:[quote="amix85"]יווווווווו איזה שקרנים הערבים האלה, אני משתגע פה בבית
גם בסרטים וגם במציאות (ממה שאני ראיתי וריאתי המון) הם פשוט שקרנים, חלאות, לא ייאמן
והתקשורת עוזרת להם!!!!!!!!!!!!!!!! לעזאזל!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלק 12 פגזים על הבית חולים, 12 פגזים של טנק, ואני הייתי טנקיסט עד לפני חודשיים, היו משאירים מהביניין הזה ערימת עפר, ומה שהיה על הבניין באמת זה רק סימנים של תחמושת נק"ל!!!
תפסתי עצבים 😈

אחי תרגע.. מזה הגזענות הזו.. צודק אבל אתה לא יכול להכליל בזה את כל הערבים!(ואני לא שמאלני בכלל..)[/quote]

מצטער אחי פשוט ראיתי את הסרטון והתעצבנתי על כמה שזה נכון ועצוב
ואני לא גזען פשוט אני מכיר אותם די מקרוב ובלשון המעטה הם בכלל בכלל לא אוהבים אותנו...
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#10 · לפני 19 שנים
amix85, תירגע בבקשה.
DaBrain, כנ''ל.
חבר'ה לחזור לנושא המרכזי של הדיון.

בברכה, בן.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#11 · לפני 19 שנים
נירגעתי נירגעתי 😎 😁
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#12 · לפני 19 שנים
האמת כבר ראיתי את זה ובוא נאמר שישר ידעתי שאלה לא פגזים כי בית החולים היה דיי הרוס
#13 · לפני 19 שנים
Eagle King כתב/ה:amix85, תירגע בבקשה.
DaBrain, כנ''ל.
חבר'ה לחזור לנושא המרכזי של הדיון.

בברכה, בן.

בן נשבר לי כבר, כל דבר אתה מפרש כריב.. amix58 בעצמו הבין שלא רציתי לפגוע בו או משהו כזה.. פשוט ראיתי שהוא טיפה נסחף אז הגבתי לו.. ראית.. הוא בעצמו הגיב ברוח טובה ולא התעצבן מהתגובה שלי.. אז מה אתה רוצה בדיוק? 😠
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/
#14 · לפני 19 שנים
DaBrain, מה הביעה שלך אני לא מבין!?
אתה מדבר על גיזענות והוא עונה לך על משהו שבכלל לא מתאים לדיון.
אז תעשה טובה.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#15 · לפני 19 שנים
בבקשה להרגיע את הרוחות פה..
פתחתם דיון- תתייחסו לנושא הדיון ומספיק עם השטויות שמסביב....

בברכה,

גיא יוגב IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.