#1
·
לפני 19 שנים
אני מרים את הנושא הזה מתוך תחושות שמלוות אותי מאז ש-1946 יצא,
ובהמשך לתגובה של HEDGEHOG לסרטון של ג'ייסון, ואני מצטט:
"אתם שמים לב רק שלמעשה עברנו לשחק את MiG Alley, נכון ?
מטוסים סילון, טילים, מה נשאר ?
אני מקווה שנמשיך להיות קהילה שטסה WWII. כל ה 4.07 הזה נחמד, רק קצת מרחיק אותנו מהמטרה שלשמה התכנסנו. אם לאמר את האמת, לא ממש התלהבתי מהסילונים שכבר היו לנו עד היום."
מצטער על כך שאני מרים כאן נושא שכנראה לא כ"כ אהוד אצל רובכם.
נראה לי שרוב האנשים כאן נורא מתלהבים מ-1946.
אני בדומה לשמוליק לא מתלהב. כל העסק הזה דיי פתטי בעיני.
את המשחק קניתי רק כדי להיות מסוגל להמשיך להתחבר לשרת שלנו ולהיות חלק מהקהילה.
אתם רוצים לשחק בסילון? לירות טילים? להפעיל מכ"מ ול"א? לחמוק מטילי ק"א? להפיל פצצות לייזר חכמות? יש אחלה משחקים בשבילכם!!! מה דעתכם על LOCK ON או FALCON?
למה צריך לקחת משחק מז'נר מאוד ספציפי ולמשוך אותו בכוח לכוון אחר?
אז את הנעשה אין להשיב, ואני בהחלט חושב שאם כיף לכם לשחק את זה אז זה מצוין, אבל בדיוק כמו שמוליק גם אני מקווה שלא נשכח שאנחנו קודם כל קהילה שטסה WWII.
אני מקווה שהתרחישים שנטוס לא יעברו אט אט לכלול את הסביבה הסילונית פסאדו מתקדמת ש-1946 הביאה איתה.
ובהמשך לתגובה של HEDGEHOG לסרטון של ג'ייסון, ואני מצטט:
"אתם שמים לב רק שלמעשה עברנו לשחק את MiG Alley, נכון ?
מטוסים סילון, טילים, מה נשאר ?
אני מקווה שנמשיך להיות קהילה שטסה WWII. כל ה 4.07 הזה נחמד, רק קצת מרחיק אותנו מהמטרה שלשמה התכנסנו. אם לאמר את האמת, לא ממש התלהבתי מהסילונים שכבר היו לנו עד היום."
מצטער על כך שאני מרים כאן נושא שכנראה לא כ"כ אהוד אצל רובכם.
נראה לי שרוב האנשים כאן נורא מתלהבים מ-1946.
אני בדומה לשמוליק לא מתלהב. כל העסק הזה דיי פתטי בעיני.
את המשחק קניתי רק כדי להיות מסוגל להמשיך להתחבר לשרת שלנו ולהיות חלק מהקהילה.
אתם רוצים לשחק בסילון? לירות טילים? להפעיל מכ"מ ול"א? לחמוק מטילי ק"א? להפיל פצצות לייזר חכמות? יש אחלה משחקים בשבילכם!!! מה דעתכם על LOCK ON או FALCON?
למה צריך לקחת משחק מז'נר מאוד ספציפי ולמשוך אותו בכוח לכוון אחר?
אז את הנעשה אין להשיב, ואני בהחלט חושב שאם כיף לכם לשחק את זה אז זה מצוין, אבל בדיוק כמו שמוליק גם אני מקווה שלא נשכח שאנחנו קודם כל קהילה שטסה WWII.
אני מקווה שהתרחישים שנטוס לא יעברו אט אט לכלול את הסביבה הסילונית פסאדו מתקדמת ש-1946 הביאה איתה.

