128 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H H I I I
בית פורומים מועדון הטייסים הסילבסטר
דיון

הסילבסטר

20 הודעות 2,758 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
לא , אני פשוט לא חוגג את הסילבסטר.
אבל אולי יש מצב שהחברה יפגשו לוודקה.
#5 · לפני 19 שנים
טוב אני לא דוגמא....

ואני כן חוגג....

(לאלה שלא הבינו ...אני תושב הבועה, אז...שאני לא אחגוג?...יוצאים עם החברה והחבר'ה...)
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#9 · לפני 19 שנים
יוצא למסיבה כזאת עם ידידות.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#10 · לפני 19 שנים
אני חוגג לרוב בקטנה-בלי יותר מדי משתתפים(עד-10 איש) אבל לא משהו רצינו.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#11 · לפני 19 שנים
סילבסטר היה כומר נוצרי שגילגל יהודים במורד הרים בתוך חביות עם נעצים.
עכשיו תפעיל את הקופסא הריקה שיש לך על הכתפיים ותנסה להבין למה רובנו לא הולכים לחגוג את מה שציינתי למעלה.

Kickbox.co.il
נדב
#12 · לפני 19 שנים
Jaspern, אני לא הולך לחגוג דווקא תנאצי הזה[ימח שמו וזכרו],
אני הולך יושב עם כמה ידידות וחוזר הביתה,וגם שנה חדשה,בלי קשר אליו 🙂 .
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#13 · לפני 19 שנים
הרבה אנשים יוצאים כי הם מחפשים סיבה למסיבה למרות שזה בכלל לא חג יהודי ושהשורשים שלו הם נוצריים ותו לא.
אני לא אומר שאני מצדיק את היציאה או את אי היציאה.
את החלטותי לגבי יום זה אשאיר למי שירצה לדעת בפרטי...
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#14 · לפני 19 שנים
באופן אישי
אני לא עושה מזה איזה משהו מיוחד
לפעמים יוצאים עם החברים
ויש שנים שלא עושים כלום
בכל מקרה אני לא תומך כזה גדול של זה-הקטע של לחפש סיבה למסיבה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.