128 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H H I I I
בית פורומים מועדון הטייסים מחפש אנשים למשחק IL-2
דיון

מחפש אנשים למשחק IL-2

3 הודעות 1,556 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
מחפש אנשים למשחק IL-2 ב- VPN מי שמעוניין שיצור איתי קשר:
icq: 207643090
messenger: kaplantal@hotmail.com
טייס קרב בטייסת מגיני הדרום.
#3 · לפני 19 שנים
שלום לך,
הקהילה של IL2 משתתפת בפרויקט ה-VPN וטסה ביחד בשרת ישראלי, וגם ביחד בשרתים בהיפרלובי.
נשמח לצרף אותך לטיסות רשת ולקהילה, תוכל למצוא אותנו בפורום של IL2, כאן בפריפלייט.
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.