137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס *משימה-הפצצת כור אטום בצפון קוראה*
דיון

*משימה-הפצצת כור אטום בצפון קוראה*

27 הודעות 3,378 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
מושיק, אני עדיין לא יודע..אני עובד עוד טיפה על המשימה, אני אפרסם את תאריך הטיסה בפורום..
אוקיי יש לי כמה חידושים...
קודם כל...יהיו לנו שני מבנים של זוגות.
מבנה מפציץ ומבנה יירוט..
באיזור המטרה יהיו מיגים מסוג מיג 29 איי, עם חימוש א"א מלא{מיותר לומר שהמיגים ברמה ace}המיגים יפטרלו באיזור המטרה במשך שעה ואפשר להגיד שהם יחכו לנו שם...
המבנה של היירוט שלנו, חמוש בחימוש א"א מלא+3 בידונים ולכן לא יצטרכו לבצע תדלוק אווירי, אני מניח...{המיירטים לוקחים שלושה בידונים מכיוון שהחימוש שלהם הרבה יותר קל והם יוכלו לטוס נורמלי עם שלושה בידונים}.
אנחנו ממריאים בשעה 17:51, שני המבנים.
המיגים ימריאו כ-20 דקות אחרינו, כיוון שהם קרובים יותר למטרה.
מבנה תקיפה:
המתדלק יפטרל במשך שעה בנקודת ציון 8, בנקודת ציון 7 מתקיפים..יוצאים מהר מהאיזור ומגיעים לתדלוק ב בנקודת ציון 8 בגובה של כ 25000 רגל.
עידכונים נוספים במשך.
עריכה:
שחכתי לציין שבאיזור המטרה יחכה כוח נ"מ כבד וזה יקשה עלינו קצת.
😉
חבר'ה, עכשיו אני אעשה פה את הרשימה של המבנים:כל אחד שירשום באיזה מבנה
הוא רוצה להיות..יש ביינים 2 מבנים, אם אני אראה שלא מספיק, אני אכניס עוד מבנה של שלישייה שתפציץ עוד מטרה באיזור..
מבנה ראשון-תקיפת הכור:
101Falcon

מבנה שני-יירוט מיגים:
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
101Falcon-F-16 כתב/ה:מושיק, אני עדיין לא יודע..אני עובד עוד טיפה על המשימה, אני אפרסם את תאריך הטיסה בפורום..
אוקיי יש לי כמה חידושים...
קודם כל...יהיו לנו שני מבנים של זוגות.
מבנה מפציץ ומבנה יירוט..
באיזור המטרה יהיו מיגים מסוג מיג 29 איי, עם חימוש א"א מלא{מיותר לומר שהמיגים ברמה ace}המיגים יפטרלו באיזור המטרה במשך שעה ואפשר להגיד שהם יחכו לנו שם...
המבנה של היירוט שלנו, חמוש בחימוש א"א מלא+3 בידונים ולכן לא יצטרכו לבצע תדלוק אווירי, אני מניח...{המיירטים לוקחים שלושה בידונים מכיוון שהחימוש שלהם הרבה יותר קל והם יוכלו לטוס נורמלי עם שלושה בידונים}.
אנחנו ממריאים בשעה 17:51, שני המבנים.
המיגים ימריאו כ-20 דקות אחרינו, כיוון שהם קרובים יותר למטרה.
מבנה תקיפה:
המתדלק יפטרל במשך שעה בנקודת ציון 8, בנקודת ציון 7 מתקיפים..יוצאים מהר מהאיזור ומגיעים לתדלוק ב בנקודת ציון 8 בגובה של כ 25000 רגל.
עידכונים נוספים במשך.
עריכה:
שחכתי לציין שבאיזור המטרה יחכה כוח נ"מ כבד וזה יקשה עלינו קצת.
😉

אני אשמח אם זה לא יהיה לפני יום שני...
וטסים דרך ההיפר לובי ?
#4 · לפני 19 שנים
אנחנו כבר נראה מה נעשה..
בבקשה לקרוא את זה:
חבר'ה, עכשיו אני אעשה פה את הרשימה של המבנים:כל אחד שירשום באיזה מבנה
הוא רוצה להיות..יש ביינתים 2 מבנים, אם אני אראה שלא מספיק, אני אכניס עוד מבנה של שלישייה שתפציץ עוד מטרה באיזור..
מבנה ראשון-תקיפת הכור:
101Falcon
MH_16
מבנה שני-יירוט מיגים:

Jaspern
Yotamhoro
אני לא חושב שזה יצא לפועל לפני יום שני מושיק.
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים · 5 עריכות
#6 · לפני 19 שנים
מוטי תרשום אותי ביירוט למרות שאני לא סגור על זה בכלל..
אחרי שתשחרר תאריך אני אודיע לך אם אני יכול.
ד"א לדעתי שלושה בידונים זאת טעות רצינית..
זה רק יגביל אותנו בקרב ויגרום לנו לשרוף יותר דלק..

Kickbox.co.il
נדב
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#9 · לפני 19 שנים
Yotamhoro כתב/ה:מוטי. שים אותי יירוט עם נדב.


האמת שזו נהייתה משימה של הטייסת שלנו :0
אבל סבבה לשתף פעולה עם עוד אנשים. דור יש מצב אתם מעלים את השלישיה ואז יהיה מבצע משותף?

נ.ב מוטי, יכול מאוד להיות שבמהלך היירוט יצטרכו המטוסים המיירטים לזרוק את בידוני הדלק שלהם כדי להשתוות למיגים בקרב צמוד! קח את זה בחשבון, יכול מאוד להיות שגם הם יזדקקו לתדלוק אווירי.

נכון, אני בדיוק חשבתי לומר את זה..ליתר ביטחון, עדיין יש לכם את המתדלק שיפטרל שעה קצת לפני המטרה.
ודור, אם אתם רוצים, יש עוד שלושה מקומות פנויים למפציצים..
#11 · לפני 19 שנים
יש מקום?...חחח תרשום....אני העביר לך כמה אנשים שאני יכול....
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 19 שנים
דור כמו שאמרתי, המשימה עברה לטייסת 110.
אבל אני אדבר עם יותם ואולי נחליט לעשות משימה משותפת.
פרטים בהמשך..

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.