#1
·
לפני 19 שנים
אני מוכן להצטרף
רק תגידו מתי
רק תגידו מתי
101Falcon-F-16 כתב/ה:מושיק, אני עדיין לא יודע..אני עובד עוד טיפה על המשימה, אני אפרסם את תאריך הטיסה בפורום..
אוקיי יש לי כמה חידושים...
קודם כל...יהיו לנו שני מבנים של זוגות.
מבנה מפציץ ומבנה יירוט..
באיזור המטרה יהיו מיגים מסוג מיג 29 איי, עם חימוש א"א מלא{מיותר לומר שהמיגים ברמה ace}המיגים יפטרלו באיזור המטרה במשך שעה ואפשר להגיד שהם יחכו לנו שם...
המבנה של היירוט שלנו, חמוש בחימוש א"א מלא+3 בידונים ולכן לא יצטרכו לבצע תדלוק אווירי, אני מניח...{המיירטים לוקחים שלושה בידונים מכיוון שהחימוש שלהם הרבה יותר קל והם יוכלו לטוס נורמלי עם שלושה בידונים}.
אנחנו ממריאים בשעה 17:51, שני המבנים.
המיגים ימריאו כ-20 דקות אחרינו, כיוון שהם קרובים יותר למטרה.
מבנה תקיפה:
המתדלק יפטרל במשך שעה בנקודת ציון 8, בנקודת ציון 7 מתקיפים..יוצאים מהר מהאיזור ומגיעים לתדלוק ב בנקודת ציון 8 בגובה של כ 25000 רגל.
עידכונים נוספים במשך.
עריכה:
שחכתי לציין שבאיזור המטרה יחכה כוח נ"מ כבד וזה יקשה עלינו קצת.
😉

Yotamhoro כתב/ה:מוטי. שים אותי יירוט עם נדב.
האמת שזו נהייתה משימה של הטייסת שלנו :0
אבל סבבה לשתף פעולה עם עוד אנשים. דור יש מצב אתם מעלים את השלישיה ואז יהיה מבצע משותף?
נ.ב מוטי, יכול מאוד להיות שבמהלך היירוט יצטרכו המטוסים המיירטים לזרוק את בידוני הדלק שלהם כדי להשתוות למיגים בקרב צמוד! קח את זה בחשבון, יכול מאוד להיות שגם הם יזדקקו לתדלוק אווירי.

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.