137 חברים מחוברים
10 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 10 e H H I I +5
בית פורומים פאלקון אלייד פורס *משימה-הפצצת כור אטום בצפון קוראה*
דיון

*משימה-הפצצת כור אטום בצפון קוראה*

27 הודעות 3,378 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
לילה טוב לכם.
אני התחלתי לבנות משימה לפני כשעתיים וחצי, ממש ברגעים
אלה, סיימתי את בניית המשימה.
המשימה היא: להפציץ כור אטומי בצפון קוריאה, הטיסה ארוכה מאוד ותיהיה התנגדות קרקעית חזקה באיזור המטרה.
אני צריך לפחות טייס מיומן אחד מכם שיבצע איתי את המשימה, הדרישות יינתנו בהמשך.
אז נמשיך...אנחנו מתחילים מה ramp start, מאפסים את המערכת כרבע שעה ומתכוננים להמראה על המסלולים.
אנחנו טסים עפ"י נקודות ציון לכור בצפון קוראה, מפציצים את המטרה בפצצות מונחות לייזר.
וחוזרים הביתה..בדרך חזרה, אנו ניהיה קצרים בדלק ולכן מטוס תדלוק ילווה אותנו
עד גבול מסויים מהמטרה.
המטוסים הם:זוג ברקים c40 ccip חמושים בשתי פצצות מונחות כל מטוס
ובשני בידונים של דלק.
אני מאמין שבדרך חזרה מהמטרה אנחנו נזכה לראות שקיעה יפה.
עכשיו, אם אני אראה שיש ביקוש למשימה, אני מוכן להוסיף עוד 2
מטוסים למבנה, ז"א, נצא במבנה של רביעייה.

דרישות מטייסים:
1.אני צריך טייסים שיודעים לבצע ramp start ואין שום בעיה עם זה.
2.צריך לדעת לתפעל את הפצצות המונחות לייזר בצורה מושלמת{אני רוצה פגיעות טובות 😄 }.
3.כיוון שבמהלך הטיסה נצטרך לתדלק..אז חובה לדעת לבצע תדלוק אווירי.
4.סבלנות{הטיסה תיהיה ארוכה וזה לא יהיה נחמד אם מישהו יעזוב באמצע}

אני מקווה שיהיה ביקוש על המשימה,אז..כל מי שמתאים עפ"י הדרישות
הנ"ל שיכתוב לי פה הודעה.

אנחנו נדבר בתוכנה טיםספיק, אני אנסה להשיג לנו חדר.
תמונה קטנה מהבדיקה שביצעתי על כל תהליך ההמראה{ראמפ סטארט, הסעה והמראה}


תודה🙂
#2 · לפני 19 שנים
בהצלחה בהפצצה מכווה לראות תמונות.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#3 · לפני 19 שנים
Yotamhoro כתב/ה:היי...

יכול מאוד להיות שארצה להצטרף.
לגבי חדר טימספיק, אין לי בעיה שתעשו שימוש בחדר של הטייסת שלנו.


בכל מקרה, אני צריך ליצור איתך קשר בצורה כזו או אחרת.

אחלה, תודה רבה 😉
#4 · לפני 19 שנים
אם אתם מתכוונים להוציא את הטיסה לפועל מחר בשעות הבוקר-צהריים יש סיכוי שאני אצטרף, עכשיו אין לי כח לטיסה כזאת..
בהצלחה בכל מקרה..

Kickbox.co.il
נדב
#8 · לפני 19 שנים
אני רואה שיש לך סקין מלא של 110 כולל זנב הל"א המלא שלא כמו בסקינים שפורסמו כאן.איך ניתן להשיג סקין מלא של 110 וטייסות אחרות בבקשה? 🆘
#10 · לפני 19 שנים
תודה על הלינק אך הוא מכיל רק את סקין ה f16 של 117 ואין בו סקינים אחרים של f16 בכוללים את זנב הל"א(מוארך יותר ועם סימון של ברק לבן ברקע שחור...) 💐
#11 · לפני 19 שנים
יפה מאוד רועי,כל הכבוד על ההשקעה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#13 · לפני 19 שנים
לפי דעתי זה יותר מידי
לא אוכל להצטרף בגלל שאני לא כזה טוב בתדלוק אווירי ( אז אולי אם תוסיף לי עוד בידון של דלק כאילו שלושה אני יצרף בשמחה אליו).
#14 · לפני 19 שנים
אני חשבתי להוסיף עוד בידון אחד, אבל אז כשחשבתי על זה, המטוס יהיה כבד מאוד והטיסה תיהיה ארוכה יותר.
תודה לכולם על התגובות.

אוקיי חבר'ה חשבתי על העניין..אני מוכן להעלות את דרגת הקושי ולהוסיף עוד שלושה מיגים
שיהיו באיזור....אז נכון לעכשיו אני צריך שלושה מפציצים וזוג מיירטים...
וכמו שאמרתי, אם יהיה פה ביקוש אני אוסיף עוד כמה טייסים למבנים. 🙂
#15 · לפני 19 שנים
מוטי מתי אתה מתכוון להוציא את זה לפועל ?
אם אפשר יום שני יהיה סבבה...בכיף אצטרף 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.