131 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס ==== מטס טייסת העקרב ====
דיון

==== מטס טייסת העקרב ====

15 הודעות 1,711 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
טייסת העקרב יוצאת לדרך,כמו לכל טייסת חדשה שמוקמת יש את חבלי הלידה שלה אז גם אנחנו לא שונים,לאט לאט הדברים יסתדרו,וכמו שאתם רואים את הכותרת,הטייסת תצא למטס מבסיס המעבר( Palermo ) לבסיס האם (Fiumicino ) שלה,ואשר ממנו תצא הטייסת לפעילות המבצעית שלה.
מפה:
בלקן



תנאים:
ראות מעולה,ללא עננים.

רקע ומידע כללי:
בעקבות המלחמה שפרצה באזור הבלקן טייסת העקרב מועברת לתקופה בלתי מוגבלת לאזור. הטייסים יחד עם המטוסים יצאו בזוגות לבסיס Palermo,
בבסיס יתודלקו ולאחר מנוחה של שעה,יגיעו לתדרוך קצר,ומשם כל המטוסים יצאו בשלושה מבנים לכיוון בסיס האם החדש Fiumicino .

מצבת מטוסים:10
מטוסי F16D חמושים בטילי א"א, 2 מכלי דלק נתיקים + מיכל גחון.

מטרה:
טיסה בשלושה מבנים לפי נקודות הציון הקבועות,התכנסות בגובה
20000 ,רום טיסה 20000 עד נ"צ 5,מנ"צ 5 ועד נ"צ 6 הנמכה לגובה
נמוך של 600 רגל,מנ"צ 6 ועד נ"צ 8 (נחיתה) נשארים במבנים מכונסים ובאותו גובה.
יש לדבוק בהוראות שמתווה מפקד המטס

לוח זמנים:
שעת התחלה המטס 0900
המראת מבנים 0920
המראת צלם 5 דקות אחרי עזיבת אחרון המטוסים את הקרקע.
בסיס המראה : Palermo
בסיס נחיתה (בסיס האם): Fiumicino

[align=center]בהצלחה[/align]
DCS WORLD-Forum Administrator
The 147 Squadron commander
טייסת 147 בפייסבוק
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים · 3 עריכות
#2 · לפני 19 שנים
סוף סוף סימן חיים מהעקרבים!
כל הכבוד על הצעד הראשון.
אני מקווה מאוד שנוכל להתאמן ביחד בעתיד הקרוב.
בהצלחה לכם.

Kickbox.co.il
נדב
#4 · לפני 19 שנים
יאאלה חניכים, טייסים, מפקדים, סגנים ומפקדי בי"ס . . .

הבטחנו ואנו מקיימים...
אחרי המטס נתחיל בפעילות המבצעית...
תמונות מהמטס יתפרסמו אחרי המטס.... 😎
ומאז...אנחנו באויר...

קצת על מה שבעתיד...

-פעילות מבצעית שותפת
- תחילת הקורס
- סיום הקורס וקבלת החניכים לטייסת
- הכנסת הטייסים החדשים לפעילויות הושתפות
- שיתוף פעולה באימונים וגם במבצעים עם טייסת "אבירי הצפון"

וכו' וכו'...

יאאלה תהנו..

דור


אה...ו...........

אחד המבנים הוא של 2 חניכים שרון יבחר ושל טייס אחד שאני כבר בחרתי...
ועוד אחד שהוא הצלם של כל האירוע...
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 19 שנים
אני דווקא מציע לכם לטוס בלובי..שם אתם יכולים לבנות שרת פרטי ואז תהליך ההתחברות של שאר החבר'ה הרבה יותר פשוט..
כל הכבוד, מקווה שתצליחו!
#11 · לפני 19 שנים
באמת בהצלחה 😄 😄 😄 עלו והצליחו. 😁 😁
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#13 · לפני 19 שנים
DaBrain, אל תדאגו....פרוצידורת החיבור לא כזו קשה....תקבלו הסבר מלא מלא באסיפה שתתקים לפני המטס....כל מי שלא טס מוזמן לשמוע את מהלך הטיסה בקשר!
דרך וינטילירו (אני מקווה שכתבתי נכון)....

וחבר'ה מפה......השמיים הם הגבול...

יותם....צור קשר... 😉
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#14 · לפני 19 שנים
תודה דור דבר איתי במסנ בקשר לטיסת רשת אצלי היא לא עובדת טוב לא יודע למה !!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.