#1
·
לפני 19 שנים
[align=center]
[/align]
כמו הכותרת כך גם אני אומר......אנחנו פותחים את הטייסת....והיא מונה
- 2 מפקדים
- 2 סגנים
- 2 מדריכי קורס טיס + אחד חיצוני
- 2 קמבצ"ים
+
חניכים שכרגע מספרם אינם ברור אבל עד סוף היום תגיע אלי הרשימה המלאה!
בימים האחרונים התחולל בפורם של הטייסת דיון של עזיבה של מס' אנשים, לא אפרט, ואנשים התחילו להגיד שבאמת זה לא בסדר שלא פותחים וכו'.
אני, אבי, מני ורועי החלטנו לפתוח רשמית עם כל הבעיות שהיו...ואגב הם נפתרו!
כך פורסם אתמול בפורום הטיייתס מכתב מהמפקד השני.
___________________________________________________
שלום לכולם ,
על מנת להרגיע פה את הלחצים אני רוצה שכל אחד ואחד מהאנשים שרוצים (עדיין) להיות בטייסת למלא את הטופס הזה ולשלוח למייל f16_c40@walla.co.il .
בטופס יש למלא את השעות שלכל אחד נוח להכנס לשיעורי טיסה (הן קורס טייס והן קורס מתקדם) , אני ננסה להתחשב בשעות של כולם (יש גם אילוצים של מדריכי הקורס...)
קישור לפתיחת הקובץ : http://planet.nana.co.il/f16_c40/hours.doc
לכל התמהים לגבי המצגת , לאחר העזיבה פה של כמה מהאנשים נשנה אותה בהתאם ונשלח אותה עד שבת בערב לכל המאוחר .
מיום ראשון הקרוב הטייסת תהיה פתוחה לטיסות וקורס הטייס יתחיל במהירות האפשרית !
יום טוב וסוף שבוע נעים לכולם !
___________________________________________________
הודעה לכאלה שרוצים להצטרף!
את המייל אתם שולחים אחרי ששלחתם לנו את מפרט המחשב!
פרטים אישיים
שם פרטי :
שם משפחה :
כינוי :
גיל:
מסנג'ר :
נתוני מחשב:
מעבד :
זיכרון:
כ.מסך :
מיומנויות טיסה
טקסט חופשי
לשלוח לאותו מייל.....עם הבקשה....או לקורס טיס או לטייסת עצמה!
[align=center]אני חושב שאנו בשלים מספיק בכדי להיפתח. כבר במוצאי שבת תגיע אלי המשימה הראשונה של הטייסת....
הקמבצ"ים שלנו, עזרא וחן, מכינים לנו משהו טוב!
ויאאלה חברה....מפה השמיים הם הגבול!
שבוע טוב וחג חנוכה שמח!!![/align]
[align=center]
[/align]
[/align]כמו הכותרת כך גם אני אומר......אנחנו פותחים את הטייסת....והיא מונה
- 2 מפקדים
- 2 סגנים
- 2 מדריכי קורס טיס + אחד חיצוני
- 2 קמבצ"ים
+
חניכים שכרגע מספרם אינם ברור אבל עד סוף היום תגיע אלי הרשימה המלאה!
בימים האחרונים התחולל בפורם של הטייסת דיון של עזיבה של מס' אנשים, לא אפרט, ואנשים התחילו להגיד שבאמת זה לא בסדר שלא פותחים וכו'.
אני, אבי, מני ורועי החלטנו לפתוח רשמית עם כל הבעיות שהיו...ואגב הם נפתרו!
כך פורסם אתמול בפורום הטיייתס מכתב מהמפקד השני.
___________________________________________________
שלום לכולם ,
על מנת להרגיע פה את הלחצים אני רוצה שכל אחד ואחד מהאנשים שרוצים (עדיין) להיות בטייסת למלא את הטופס הזה ולשלוח למייל f16_c40@walla.co.il .
בטופס יש למלא את השעות שלכל אחד נוח להכנס לשיעורי טיסה (הן קורס טייס והן קורס מתקדם) , אני ננסה להתחשב בשעות של כולם (יש גם אילוצים של מדריכי הקורס...)
קישור לפתיחת הקובץ : http://planet.nana.co.il/f16_c40/hours.doc
לכל התמהים לגבי המצגת , לאחר העזיבה פה של כמה מהאנשים נשנה אותה בהתאם ונשלח אותה עד שבת בערב לכל המאוחר .
מיום ראשון הקרוב הטייסת תהיה פתוחה לטיסות וקורס הטייס יתחיל במהירות האפשרית !
יום טוב וסוף שבוע נעים לכולם !
___________________________________________________
הודעה לכאלה שרוצים להצטרף!
את המייל אתם שולחים אחרי ששלחתם לנו את מפרט המחשב!
פרטים אישיים
שם פרטי :
שם משפחה :
כינוי :
גיל:
מסנג'ר :
נתוני מחשב:
מעבד :
זיכרון:
כ.מסך :
מיומנויות טיסה
טקסט חופשי
לשלוח לאותו מייל.....עם הבקשה....או לקורס טיס או לטייסת עצמה!
[align=center]אני חושב שאנו בשלים מספיק בכדי להיפתח. כבר במוצאי שבת תגיע אלי המשימה הראשונה של הטייסת....
הקמבצ"ים שלנו, עזרא וחן, מכינים לנו משהו טוב!
ויאאלה חברה....מפה השמיים הם הגבול!
שבוע טוב וחג חנוכה שמח!!![/align]
[align=center]
[/align]
דור טל

מהירים כברק, עוקצים כעקרב

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים

