128 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H H I I I
בית פורומים מועדון הטייסים צריך סימולטור טוב להדגמת יכולות של מחשבים שונים
דיון

צריך סימולטור טוב להדגמת יכולות של מחשבים שונים

4 הודעות 1,431 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
איזה סימולטור מציג את הגרפיקה הטובה ביותר?
#3 · לפני 19 שנים
לומאק. אם אתה רוצה ריאליסטיות- פאלקון. אם אתה רוצה גרפיקה- לומאק.

ואל תעשה סתם דאבל פוסט. 🎬
#4 · לפני 19 שנים
פלייט סימולטור איקס מציג את הגראפיקה הטובה ביותר
וגם דורש המון משאבים מהמחשב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.