יפה אהבתי
במיוחד אהבתי את האש שיוצאת מהמבער
זה נראה טוב יחסית לעבודה חפוזה
אבל חבל שאתה לא הולך לפי תוכניות או שרטוטים
מה שחבל לי
זה קודם כל שהחופה קטנה מדי ולא פרופורציונית
הזנב גדול מדי
חבל שהמגני דוד בכנפיים לא בזוית הנכונה
ובמיוחד חבל לי שאין שם צבעים
לפי דעתי ציור קיר זה משהו שבולט בחדר
ועדיף להשקיע ושיקח 10 ימים מאשר לעשות מהר ושהתוצאה תהיה כזאת
אני עבדתי שבוע שלם על דגם של מטוס שהוא רק חלק קטן מהחדר שלי
והוא בין האוסף של המטוסים..אז קיצר כדאי להשקיע ולא למהר