130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים מועדון הטייסים ציור הקיר
דיון

ציור הקיר

7 הודעות 1,493 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אז ככה.. בסוף לא היה לנו זמן ולא חומר.. עשינו משהו פרוע ביותר מכיוון שאקריליק היה לוקח לה יומיים בערך.. אז ציירנו ביחד בצבעי שמן מטוס לא יודע אם תאהבו אני אהבתי.. 😎

אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/
#4 · לפני 19 שנים
יפה אהבתי
במיוחד אהבתי את האש שיוצאת מהמבער
זה נראה טוב יחסית לעבודה חפוזה
אבל חבל שאתה לא הולך לפי תוכניות או שרטוטים

מה שחבל לי
זה קודם כל שהחופה קטנה מדי ולא פרופורציונית
הזנב גדול מדי
חבל שהמגני דוד בכנפיים לא בזוית הנכונה
ובמיוחד חבל לי שאין שם צבעים

לפי דעתי ציור קיר זה משהו שבולט בחדר
ועדיף להשקיע ושיקח 10 ימים מאשר לעשות מהר ושהתוצאה תהיה כזאת

אני עבדתי שבוע שלם על דגם של מטוס שהוא רק חלק קטן מהחדר שלי
והוא בין האוסף של המטוסים..אז קיצר כדאי להשקיע ולא למהר
#5 · לפני 19 שנים
נחמד,
וכמו שיהודה אמר:
"עדיף להשקיע ולא למהר".
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#7 · לפני 19 שנים
כמה פעמים צריך להגיד שהיא באה מארה"ב בד"כ היא באה לחודשיים אבל עכשיו היא פה רק שבועיים והיה לנו רק איזה שעה לעשות את זה.. ציור של אקריליק הוא קל בצורות מצוירות אבל בשביל שיצא כמו השרטוטים המקוריים ציור באקריליק לוקח 3 ימים... לדעתי זה עדיף מכלום ואני אהבתי וזה העיקר..
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.