#1
·
לפני 19 שנים
קצת ערוכות....
הזנקתי את עצמי מול F-16 בלגי....מרחק 5 מייל אחד מהשני.....יאללה בלגן !
למי שראה אלכס חולה אהבה 🙂
אני רודף אחריו הוא רודף אחרי.......

עדיין רודף אחריו......

נכנסתי לעמדה ומתחיל לירות

ומהזווית שלו

שוב הזווית שלו

מנסה להכניס אותו לאנדרשוט

חליפה

פה אני כבר מצליח להכניס אותו לאוברשוט


בום !

פה הטייס בודק את הנזקים שקרו לו 🙂

לא יודע למה אבל יצא לי תמיד אוברשוט....הוא תמיד בא בזווית שדרשה את זה

והמכה הקטלנית ששיתקה לו את המנוע.....

בגלל שזה דוגפייט ולא קמפיין או משהו אז אחרי שהלך לו המנוע הוא קיבל צרור ונעלם.....לא הצלחתי לצלם וגם לא היה ממש מה לצלם....
מקווה שנהנתם 🙂
הזנקתי את עצמי מול F-16 בלגי....מרחק 5 מייל אחד מהשני.....יאללה בלגן !
למי שראה אלכס חולה אהבה 🙂
אני רודף אחריו הוא רודף אחרי.......

עדיין רודף אחריו......

נכנסתי לעמדה ומתחיל לירות

ומהזווית שלו

שוב הזווית שלו

מנסה להכניס אותו לאנדרשוט

חליפה

פה אני כבר מצליח להכניס אותו לאוברשוט


בום !

פה הטייס בודק את הנזקים שקרו לו 🙂

לא יודע למה אבל יצא לי תמיד אוברשוט....הוא תמיד בא בזווית שדרשה את זה

והמכה הקטלנית ששיתקה לו את המנוע.....

בגלל שזה דוגפייט ולא קמפיין או משהו אז אחרי שהלך לו המנוע הוא קיבל צרור ונעלם.....לא הצלחתי לצלם וגם לא היה ממש מה לצלם....
מקווה שנהנתם 🙂



