139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 תמונות מדוגפייט שעשיתי
דיון

תמונות מדוגפייט שעשיתי

14 הודעות 1,798 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
קצת ערוכות....
הזנקתי את עצמי מול F-16 בלגי....מרחק 5 מייל אחד מהשני.....יאללה בלגן !
למי שראה אלכס חולה אהבה 🙂
אני רודף אחריו הוא רודף אחרי.......


עדיין רודף אחריו......


נכנסתי לעמדה ומתחיל לירות


ומהזווית שלו


שוב הזווית שלו


מנסה להכניס אותו לאנדרשוט


חליפה


פה אני כבר מצליח להכניס אותו לאוברשוט




בום !


פה הטייס בודק את הנזקים שקרו לו 🙂


לא יודע למה אבל יצא לי תמיד אוברשוט....הוא תמיד בא בזווית שדרשה את זה


והמכה הקטלנית ששיתקה לו את המנוע.....


בגלל שזה דוגפייט ולא קמפיין או משהו אז אחרי שהלך לו המנוע הוא קיבל צרור ונעלם.....לא הצלחתי לצלם וגם לא היה ממש מה לצלם....

מקווה שנהנתם 🙂

Preflight Forums Administrator
#2 · לפני 19 שנים
וואו ממש תמונות יפות,
נהנתי מכל אחת ואחת.
המשך להעלות לנו תמונות כאלו.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#3 · לפני 19 שנים
הוו רונן סוף סוף רואים ממך גם קצת תמונות!
יפה....אחלה תמונות!!! 👏
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#5 · לפני 19 שנים
תמונות יפות.
ומי ניצח?
מאור פאר
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#7 · לפני 19 שנים
תמונות יפות

דרך אגב איזה פאטץ' זה פה? OF? ואני מניח שהכדורי אש הקטנים האלו זה מהפגיעות של התותח נכון? סתם צריך לדעת... 😉

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#8 · לפני 19 שנים
747 כתב/ה:תמונות יפות.
ומי ניצח?


רונן ניצח..כשמטוס מאבד את מנועו (היחיד) אין הרבה מה לעשות חוץ מלנטוש... 😉
רונן תמונות יפות מאוד,כל הכבוד. 😁
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#11 · לפני 19 שנים
i_hawk כתב/ה:תמונות יפות

דרך אגב איזה פאטץ' זה פה? OF? ואני מניח שהכדורי אש הקטנים האלו זה מהפגיעות של התותח נכון? סתם צריך לדעת... 😉

OF
חיובי )

Preflight Forums Administrator
#12 · לפני 19 שנים
אהבתי רונן יפה מאוד .
לא פלא שניצחת אם הגויסטיק החדש שלך!!!
#13 · לפני 19 שנים
Ronen_101 כתב/ה:[quote="i_hawk"]תמונות יפות

דרך אגב איזה פאטץ' זה פה? OF? ואני מניח שהכדורי אש הקטנים האלו זה מהפגיעות של התותח נכון? סתם צריך לדעת... 😉

OF
חיובי )[/quote]

כן אבל הכדורי אש המגניבים האלה זה טבעי או ערוך? חשוב מאוד...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.