140 חברים מחוברים
11 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 11 e H H I I +6
בית פורומים מועדון הטייסים מהר מהר...ממש עכשיו בערוץ 2
דיון

מהר מהר...ממש עכשיו בערוץ 2

13 הודעות 1,647 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
התוכנית:

"סודי ביותר - היחידות המובחרות של צה"ל"


מלבד לזה שזה נשמע תוכנית מעניינת מאוד....יכול להיות....אולי....שידברו על ח"א.....וכל זה....בנוסף מובטח שם משימה מבית היוצר של
😮live">שייטת 13 שזה כבר סוג של "טופ"....נראה לי איכותי ביותר אז עכשיו לפתוח ערוץ 2!

אולי זה יותר לירוקים שבנינו? אפשר להגיד שכן..

לגבי טייסות ח"א אני לא יודע בוודאות אני משער .....כי יחידות מובחרות...אז אני חשוב...נראה את התוכנית ואז נוכל לדעת... 😉 (אז אל תתפסו אותי במילה..)


התוכנית מ-21:00 עד 22:30.


(תאריך 4.11.06)

😄
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#2 · לפני 19 שנים
ישודרו יחידות המסתערבים , אגוז , דובדבן וגם מה שהיה בלבנון ,, כן וגם שייטת 13 !!!
#4 · לפני 19 שנים
אחח.. אגוז, בכיתי מרוב התרגשות.
לראות את האנשים האלה, ולדעת שהם מגינים עליך ועל כל מדינת ישראל, זאת הרגשה שאי אפשר לתאר.
האנשים שמתקבלים לשם מושלמים מכל בחינה שהיא, וכל כך כיף לראות אותם בפעולה..., לא הורדתי את העיניים מהמסך..
גאה להיות ישראלי <-

Kickbox.co.il
נדב
#5 · לפני 19 שנים
לדעתי זה דיי מאכזב ....זה יותר כזה Teaser לגרום לאנשים להצטרף לשייטת וליחידות המובחרות..הרגשתי שלא חידשו שום דבר,רק הביאו ידע לאנשים שלא יודעים את זה
#6 · לפני 19 שנים
Jaspern, יש מין סלוגן שכתוב לי על אחת החולצות.....

גאה להיות יהודי
2000 שנה של שנאה לא הולכות ברגל

זה בערך מה שכתוב מקווה שלא טעיתי
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#7 · לפני 19 שנים
הייתה תוכנית ממש קטלנית
במיוחד הקטע שהשייטת פיצצה את הספינה עם המוקש..
בכל מקרה
טייס זה לא יחידה מובחרת כמו שהיו בסרט-היה יותר כוונה ליחידות מיוחדות
יחידות קומנדו פושטות ומהסוג הזה
#8 · לפני 19 שנים
פשוט מדהים אני מצדיע לאנשים האלה .. .

אני חושב שהסיבה שהעלו את התוכנית הזאת . .זה להחזיר לעם ישראל את הבטחון בצה"ל
אחרי המלחמה ..
#9 · לפני 19 שנים
Maverick23 כתב/ה:הייתה תוכנית ממש קטלנית
במיוחד הקטע שהשייטת פיצצה את הספינה עם המוקש..
בכל מקרה
טייס זה לא יחידה מובחרת כמו שהיו בסרט-היה יותר כוונה ליחידות מיוחדות
יחידות קומנדו פושטות ומהסוג הזה


חחח...פשוטות........התוכנית היתה מדהימה...ומעניינת...יחידות הקומנדו האלה....כל הכבוד להן!....מדהים!...
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#10 · לפני 19 שנים
vlad_k אני מסכים איתך יש פה איזה משהו שבא לשכנע את הנוער להתגייס אבל התכנית הייתה בכל זאת מעניינת ומדהימה!

כל הכבוד לצה"ל!
#11 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:[quote="Maverick23"]הייתה תוכנית ממש קטלנית
במיוחד הקטע שהשייטת פיצצה את הספינה עם המוקש..
בכל מקרה
טייס זה לא יחידה מובחרת כמו שהיו בסרט-היה יותר כוונה ליחידות מיוחדות
יחידות קומנדו פושטות ומהסוג הזה


חחח...פשוטות........התוכנית היתה מדהימה...ומעניינת...יחידות הקומנדו האלה....כל הכבוד להן!....מדהים!...[/quote]
דור
לא היית צריך לתקן אותי
אני אמרתי פושטות בכוונה כי זה מה שהיחידות האלה העושות..
תעשה לי טובה תקרא טוב לפני שאתה רץ לתקן אנשים
#12 · לפני 19 שנים
היה ממש חזק! לחיה"א יש את ה669 והשלדג שחבל שלא הראו פה דברים שלהם..
שייטת 13 היה הכי יפה איך הם עלו על קארין איי ופוצצו סירה בנמל עזה...
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.