92 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס טייסת העקרב
דיון

טייסת העקרב

50 הודעות 6,286 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
= קריאה אחרונה =

מכתב זה מ - DOR , Redfox
=====================================================================

שלום,

בשבועות האחרונים נעלמנו לכם אבל אל חשש...אנחנו חוזרים בגדול.
נעלמנו ויש סיבה....עבדנו על הטייסת בפול כוח.

אוקיי...קיבלנו מועמדות מהרבה אנשים.....אבל לא מכולם....אז הנה....הדד ליין הסופי להגשת מועמדות...זה עד ה-15.10.06 יום א'

=====================================================

הגשת המועמדות היא רק מעין "כרטיס כניסה" למבחנים...

ועכשיו לקורס!
כל מיש שרוצה ללמוד יכול להתקבל לקורס הקורס ילמד טייסים צעירים...
לקורס - פרטים בהמשך

=====================================================

לאחר הבחנים ינתן פה בהודעה זאת את מערך הטייסים!...וחניכי קורס טיס!

--------------------------------------------------------------------------


לשאלות:

מפקדי הטייסת

דור ואבי - מפקדי טייסת העקרב, טייסת 105

למי שלא זוכר כך נראה הטופס!


חבר'ה , זהו הטופס אותו יש לשלוח למייל F16_C40@walla.co.il

פרטים אישיים
שם פרטי :
שם משפחה :
כינוי :
גיל:
מסנג'ר :

נתונים טכניים
מעבד :
זיכרון:
כ.מסך :

מיומנויות טיסה

טקסט חופשי

========================================

אוקי...והנה לכם סמל קורס הטיס! 😎





בהצלחה!!!
טייסת העקרב , טייסת 105!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 19 שנים
חבר'ה ,

בימים הקרובים יישלח מייל לכל אלו ששלחו טופס .

תודה .
#5 · לפני 19 שנים
שלחתי כבר פעם אחת
וכתבו שאני טייס : MENI 005

אז לשלוח שוב או לא <??
#6 · לפני 19 שנים
מני,

זה כבר לא אקטואלי בסדר אתה כבר שלחת....ה"Meni 005" זה ישן אל תדאג יש משהו חדש ואתה שלחת זה בסדר!!!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#7 · לפני 19 שנים
ומתי הטייסת תתחיל להתפתח,ולעלות לאוויר??
ודור חשבת על מה שאמרתי לך? 🤔 תענה בפרטי.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#8 · לפני 19 שנים
אוקי אתם יודעים שגם אני בטייסת ועוזר להם אז זה גם חלק מהעזרה
אני מפרסם בשם דור.
שלום לכולם וערב טוב,
הודעה זאת נכתבה מבן אבל היא מ"DOR"

=======================================

אנחנו קוראים לכם להגיש מועמדות לטייסת, זאת הודעת תיזכורת....לשאלות פנו אל DOR או Redfox או אל בן.

במסנג'ר...

תודה וערב טוב.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#9 · לפני 19 שנים
שלום. שמי יניב AKA IAF.KINGFISHER
טייס סדיר בטייסת 101 בסימ' IL2.

ראיתי את הנכונות המדהימה שלכם לפתוח טייסת ב AF ורציתי לשאול האם אחד כמוני שלא טס מימיו ב AF יכול להכנס לטייסת משום שאני בטוח שכמו אצלנו גם לכם יש ביס"ט.

מקווה לתשובה חיובית🙂

IAF.101.Kingfisher

נ.ב --באמת כל הכבוד על היוזמה
#10 · לפני 19 שנים
לאחר שתשלחו את טופסי ההצטרפות ישלח אליכם שאלון ובו תענו על הידע שיש לכם במשחק , ע"פ שאלון זה יבנה מהלך הקורס ויחולקו החניכים לרמות ויודרכו בהתאם....
Gigabyte P35-DS3L
Intel Core 2 Quad QX9650
2 x 1024 DDR2
Nvidia Corp GeForce 8800 GTS 512
#11 · לפני 19 שנים
Kingfisher,
קיבלת תשובה מעולה מmustang...חלק נכבד מהטייסת הוא קורס הטיס שהיפתח
בקרוב כך שאתה צריך ידע בסיסי....ובקורס אתה תלמד!

מקווה שהצלחתי לעזור 🙂
תשלח לי את הפרטים לדוא"ל עם כל מפרט המחשב שלך זה דבר ראשון...
אני מחכה... 😎

גמר חתימה טובה
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 19 שנים
ערב טוב!

הטייסת מתקדמת מיום ליום ואני רק נהנה מההתפתחות שלה!...

כבר בנינו את הדרגות ואת "מקרא הדרגות השלם" של טייסת העקרב תקבלו אחרי סיום הדד ליין!

אבל אנשים!......זה הזמן לשלוח טפסים... מי ששלח שיפתח עד מחר בערב את תיבת הדוא"ל שלו ויצפה ל2 קבצי Word...מי ששלח מקבל אותם תמלאו ותחזירו!

מי שרוצה להגיש מועמדות....הדד ליין הסופי הוא עד ה-15.10.06 יום א'

מי ששלח שיצפה למייל חזרה! מיש שילח ממש בזמן הקרוב...
יוכל לקבל מהר את 2 קבצי הWord וכך לסיים את הפרוצדורה...
בנוסף לטופס יש לרשום לאיזו מגמה אתם רוצים ללכת בטייסת:

- קורס טיס (שממש עכשיו בונים את המערך שלו)
- מבחן קבלה ישיר ללא ק"ט

אוקיי אני יודע שכבר ראיתם את הטופס הזה ובכדי למנוע בילבולים........הנה הטופס...
*****הדד ליין הסופי - 15.10.06*****

פרטים אישיים
שם פרטי :
שם משפחה :
כינוי :
גיל:
מסנג'ר :

נתונים טכניים
מעבד :
זיכרון:
כ.מסך :

מיומנויות טיסה

טקסט חופשי


לשאלות / פניות / הערות יש לפנות במסנג'ר. דרך אגב כל אחד מחברי הטייסת חייב את תוכנת המסרים MSN messenger בכדי שנוכל לפנות אליו!

המסנג'ר של דור (DOR):
eranfrt@walla.co.il

המסנג'ר של אבי (Redfox):
avile_v@bezeqint.net

המסנג'ר של רועי (Wonka סגן של דור):
roi_hay@walla.co.il

המסנג'ר של מני (mustang סגן של אבי):
menykatz@zahav.net.il

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
טייסת העקרב מאחלת לכל קהילת פרייפלייט שנה טובה וגמר חתימה טובה!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים · 2 עריכות
#13 · לפני 19 שנים
חבר'ה .... הזמן אוזל ואתם לא שולחים את הטפסים , ישנם כבר אנשים שקיבלו מאיתנו מיילים חוזרים .
#14 · לפני 19 שנים
עצה די טובה לפי דעתי :
כדי לכם להוסיף לטופס הרשמה ולשאול שם איזה גויסטיק יש לכם // או שאין בכלל .
זה מאוד יעזור לפי דעתי כי למי שאין גויסטיק זה לא טוב בכלל .

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.