#1
·
לפני 19 שנים
אני חדש ובקרוב מתחיל לטוס ומחפש אנשים שילמדו אותי איך לטוס.
Maverick23 כתב/ה:על מה?למה?איך?
בקשה קטנה ממך אם זה לא קשה..
קצת יותר פירוט בדבריך
איפה אתה מתחיל לטוס?באיזה סימולטורים?
Eagle King כתב/ה:כוכב כחול אני אעזור לך.
Maverick23 כתב/ה:סבבה שתשיג תודיע
ואני מצטרף להודעה
גם אני מוכן לעזור בכוכב
Eagle King כתב/ה:airrule, ברק- מחר תדבר איתי בבסיס אני רוצה להגיד לך משהו...
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.