82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 חדש פה
דיון

חדש פה

13 הודעות 2,381 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
ערב טוב לכולם, אני חדש פה אבל אל ממש חדש בפלקון.
כבר טס בסימולטור דיי הרבה זמן.
(109th.SOF מ"ט 109 הווירטואלית בעבר)

רק רציתי להגיד לרועי ולכל שאר האחראים פה כל הכבוד על האתר, מזכיר את הימים הטובים של ILF ! המשיכו כך.
#2 · לפני 21 שנים
109sof,


האלן Sof ...
ברוך הבא !טוב לראות אותך פה,מקווה שתהנה 😛
ונשמח לחלוק עימך חוויות מהטייסת וללמוד ממך (אני בטוח שיש מה 😉 )
עירן.
הייתי פעם פאלקוניסט......
#3 · לפני 21 שנים
עירן או כל אחד אחר, האם רק תוכלו לעשות לי סדר בעדכונים שיש לפלקון?
מה מומלץ להתקין ומה לא ?
פשוט הרבה זמן לא נגעתי בסימולטור והייתי רוצה לחזור עליו.

תודה.
#4 · לפני 21 שנים
109sof,
אוקיי...אז ככה
פטן פתח את העניין ונפתח דיון לשם החלטה איזה פאטצים הקהילה תתקין ,ע"מ שנוכל להתאים לגירסא אחת ולטוס כולנו ברשת אחד עם השני בלי בעייה.
תחפש שם בין כל ההודעות,יש את הדיון ההוא...די ארוך...
אבל לא רלוונטי !
תיכנס לפה,זו הגירסא המוסכמת על הרוב,ולפי דעתי ,הכי טובה,כמובן לשיקולך...
http://www.preflight.us/HE/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=239&sid=7dc1688575274b15eddd3ac2e66a5edd
כמובן שכדאי להתעדכן בכל ההודעות פה ,יש הרבה דברים מעניינים,שכבר ממש ירדו למטה,אז קח אוויר וקדימה לעבודה 😉




עריכה:
ומה שמך בישראל?
הייתי פעם פאלקוניסט......
#5 · לפני 21 שנים
אהלן עידן !
אני הייתי ממליץ לך ללכת על ההתקנה הבאה :
Falcon 4 דיסק המוקרי
FF3
FF3.1 + Cobra
FF3.1 HOTFIX +Cobra 1.1.1

בהצלחה .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#6 · לפני 21 שנים
FF3.1 מה זה?
Cobra מה זה?
FF3.1 HOTFIX מה זה?
Cobra 1.1.1 מה זה?
נערך לאחרונה: לפני 13 שנים
#7 · לפני 21 שנים
109sof כתב/ה:שמי בישראל הוא עידן.

FF3.1 מה זה?
Cobra מה זה?
FF3.1 HOTFIX מה זה?
Cobra 1.1.1 מה זה?

FF3.1 מוסיף סקינים ומודילם לפאלקון .
Cobra משנה את מערכת מזג האוויא ,מעלה את הFPS ,משפר את הגרפיקה ומוסיף אפקטים מיוחדים .
Cobra 1.1.1 עידכון הכי חדש של Cobra הוא תיקן בעיות שהיו ב Cobra .
FF3.1 HOTFIX מתקן באגים שהיו בFF3.1 וכו'...

אם אתה רוצה לקבל עוד פרטים אני ממליץ לך לבקר באתר www.freefalcon.com
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#8 · לפני 21 שנים
ועל מחשב כזה :
P3 1GHZ 256mb ram
זה יעבוד או יקרטע ?
#9 · לפני 21 שנים
זה אמור לעבוד בסדר גמור...
במיוחד עם הקוברה שזה מעלה FPS
בכל מקרה הנה העצה שלי אליך, תעשה כמו שרשום למטה:

falcon4 cd

FF3
תוריד מכאן:
http://www.freefalcon.com/download/FreeFalcon3-BT.exe

FF3.1+COBRA1.1 מוסיף מודלים ומערכת מזג אויר ועוד כל מני דברים יפים כמו פיצוצים ואש נורמלים שעד עכשיו לא היו בפאלקון.
תוריד מכאן:
http://www.freefalcon.com/download/FreeFalcon-31.exe

FF3.1.1+COBRA1.1.1 מתקן כל מני באגים בגירסה הקודמת של הפאטצ' ומוסיף עוד דברים.
תוריד מכאן:
http://www.freefalcon.com/download/FreeFalcon-Cobra-Patch.exe

מומלץ שתשיג גם את התוכנות הבאות!:
LODeditor גירסה 523 שתהיה מתאימה לקוברה.
f4browse גם כן הגירסה החדשה ביותר.
בהמשך אני יקשר אותך אליהם אני פשוט עייף ואין לי כח למצוא לינקים אליהן.
תתקין גם שטח ישראל אבל את הגירסה של FF שכבר יש בתוכו את הטקסטורות החסרות ומונע סיבוכים מיותרים.
כמובן שלאחר התקנת הפאטצ'ים האלה תיתעדכן בכל נושא הסקינים והמודלים הישראליים (אני אשמח לעזור לך להיתעדכן, בסוף ההודעה רשום ICQ וMSN) שהיתחדש מאוד מתקופת ILF ויש הרבה מאוד דברים חדשים לסימולאטור שקשורים לקהילה הישראלית כמו הפיתון 5, פצצת הספייס ועוד ועוד ועוד.
אחקי שתתקין את כל אלה תהיה מוכן ומסודר!

נ.ב
לדעתי תהיה זו טעות מצידך להשתמש בגירסה של פטן מכיוון שהוא רושם להתקין את קוברה 1.0..
מי שמע על להתקין את פאטצ' שבאגים לא חסרים בו ללא התיקונים אליו שמסדרים את הבאגים?!כלומר יותר חדש פחות באגים ויותר מעלה FPS.
בכל מקרה בסופו של דבר זו החלטה שלך.

נ.ב. 2

ICQ:
170656473
MSN:
ran16128@walla.co.il

עם תיצטרך עזרה במשהו....פנה אליי.
#11 · לפני 21 שנים
היי עידן , ברוך שובך.

מקווה לראות אותך בקרוב בשמיים הוירטואלים שוב.
כמו שעירן אמר, אני מסה לארגן כמה טייסים פה לטוס אוןליין .
למרות מה שחבריי כתבו פה , ומכיוון שפעם אחרונה טסת בSP3 , אני ממליץ לך להתקין את מה שכתוב פה, ולבוא לטוס אוןליין .
http://www.preflight.us/HE/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=239&sid=e9171405ae322a36da4a8af87ba364e2
Peten

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.