זה אמור לעבוד בסדר גמור...
במיוחד עם הקוברה שזה מעלה FPS
בכל מקרה הנה העצה שלי אליך, תעשה כמו שרשום למטה:
falcon4 cd
FF3
תוריד מכאן:
http://www.freefalcon.com/download/FreeFalcon3-BT.exe
FF3.1+COBRA1.1 מוסיף מודלים ומערכת מזג אויר ועוד כל מני דברים יפים כמו פיצוצים ואש נורמלים שעד עכשיו לא היו בפאלקון.
תוריד מכאן:
http://www.freefalcon.com/download/FreeFalcon-31.exe
FF3.1.1+COBRA1.1.1 מתקן כל מני באגים בגירסה הקודמת של הפאטצ' ומוסיף עוד דברים.
תוריד מכאן:
http://www.freefalcon.com/download/FreeFalcon-Cobra-Patch.exe
מומלץ שתשיג גם את התוכנות הבאות!:
LODeditor גירסה 523 שתהיה מתאימה לקוברה.
f4browse גם כן הגירסה החדשה ביותר.
בהמשך אני יקשר אותך אליהם אני פשוט עייף ואין לי כח למצוא לינקים אליהן.
תתקין גם שטח ישראל אבל את הגירסה של FF שכבר יש בתוכו את הטקסטורות החסרות ומונע סיבוכים מיותרים.
כמובן שלאחר התקנת הפאטצ'ים האלה תיתעדכן בכל נושא הסקינים והמודלים הישראליים (אני אשמח לעזור לך להיתעדכן, בסוף ההודעה רשום ICQ וMSN) שהיתחדש מאוד מתקופת ILF ויש הרבה מאוד דברים חדשים לסימולאטור שקשורים לקהילה הישראלית כמו הפיתון 5, פצצת הספייס ועוד ועוד ועוד.
אחקי שתתקין את כל אלה תהיה מוכן ומסודר!
נ.ב
לדעתי תהיה זו טעות מצידך להשתמש בגירסה של פטן מכיוון שהוא רושם להתקין את קוברה 1.0..
מי שמע על להתקין את פאטצ' שבאגים לא חסרים בו ללא התיקונים אליו שמסדרים את הבאגים?!כלומר יותר חדש פחות באגים ויותר מעלה FPS.
בכל מקרה בסופו של דבר זו החלטה שלך.
נ.ב. 2
ICQ:
170656473
MSN:
ran16128@walla.co.il
עם תיצטרך עזרה במשהו....פנה אליי.