#1
·
לפני 19 שנים
סופסוף שוב יצאתי הביתה... למי שלא יודע\זוכר, אני בקורס קציני חי"ר אני כרגע בשלב ההשלמה שנקראת "גפן".. מאז שהתחלנו אותה לפני חודשיים בערך, אז יצאנו פעמיים זאת הפעם השניה
הפעם הראשונה הייתה איך שהגענו סגרנו 28 בגלל המלחמה היינו קצת בעזה עשינו שם פעילויות מעניינות, ואז יצאנו ביום חמישי ובשבת הקפיצו אותנו לצפון, עד עכשיו שזה יוצא 21... מי היה מאמין ולפי הלו"ז המקורי היינו בכלל צריכים לצאת כמעט כל שבת... 😐
בכל מקרה שידרגתי קצת את המחשב, ואני רוצה להתעסק שוב קצת בפאלקון, אז אם יש למישהו מושג והוא עקב אחרי כל השידרוגים למשחק והכל אני אשמח, אם הוא יסביר לי את אופן ההתקנה של כל דבר ומאיפה אני משיג אותו, (כמובן את מה שאפשר להשיג.. חוץ מהמשחק כמובן שזה יש לי...)
אני יעלה בקרוב תמונות קצת מהצפון יותר מאוחר כמובן מה שמותר...
הפעם הראשונה הייתה איך שהגענו סגרנו 28 בגלל המלחמה היינו קצת בעזה עשינו שם פעילויות מעניינות, ואז יצאנו ביום חמישי ובשבת הקפיצו אותנו לצפון, עד עכשיו שזה יוצא 21... מי היה מאמין ולפי הלו"ז המקורי היינו בכלל צריכים לצאת כמעט כל שבת... 😐
בכל מקרה שידרגתי קצת את המחשב, ואני רוצה להתעסק שוב קצת בפאלקון, אז אם יש למישהו מושג והוא עקב אחרי כל השידרוגים למשחק והכל אני אשמח, אם הוא יסביר לי את אופן ההתקנה של כל דבר ומאיפה אני משיג אותו, (כמובן את מה שאפשר להשיג.. חוץ מהמשחק כמובן שזה יש לי...)
אני יעלה בקרוב תמונות קצת מהצפון יותר מאוחר כמובן מה שמותר...
צפה, תכנן, ופעל.