139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 כמה תמונות שלי עם האף 15 e
דיון

כמה תמונות שלי עם האף 15 e

20 הודעות 2,809 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
תמונות יפות.
אהבתי את השנייה
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#4 · לפני 19 שנים
תמונות יפות מוטי - אך להבא חמש את המטוס שיראה יותר "קרבי" 🙂
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#5 · לפני 19 שנים
המטוס היה חמוש, סתם עשיתי שטויות, הפצצתי כמה בניינים באיזור שלי ואז הורדתי את הפרטנר שלי עם הטילים, סתם עשיתי שטויות, לא משהו רציני 😛
ד"א תודה לכולם.
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#7 · לפני 19 שנים
מספר תמונות שלי לחגיגה של מוטי
מבנה מדורג


משליך 3 פצצות MK82


עוד זוית פצצתית




יאללה תריצו תגובות 😎
#8 · לפני 19 שנים
תמונות יפות - תודה על השיתוף. 👏
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#11 · לפני 19 שנים
ממש תמונות יפות אהבתי.
אגב מוטי- אני עובר דירה אז אקנה מחשב דנדש! 😉 ➡️ יותר לא תרד על המחשב שלי! 😄
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#12 · לפני 19 שנים
THE_PILOT כתב/ה:ממש תמונות יפות אהבתי.
אגב מוטי- אני עובר דירה אז אקנה מחשב דנדש! 😉 ➡️ יותר לא תרד על המחשב שלי! 😄

חחח סוף סוף, הגיע המשיח.... 😂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.