140 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים טיסת רשת..
דיון

טיסת רשת..

16 הודעות 2,926 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
מישהו רוצה לעשות טיסה רשת בפלייט סימלוטור 2004??
מי שרוצה שיגיד פה
ואז אחר כך אתן לו את האייסי שלי או המסן
יש מישהו מעוניין?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#3 · לפני 19 שנים
inc ,אוקיי ויש לי אותך באייסיקיו 😉
יש פה עוד מישהו מעוניין
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 19 שנים
סבבה אחים שלי
דרך אגב
ליאורל
יש לך כתובת אייסי או מסן??
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#12 · לפני 19 שנים
חחחח אני לא המפקד אין בעיה אני מוסיף אותך.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#14 · לפני 18 שנים
שלום.
קוראים לי שלומי אני עוד מעט בן 14
ואני מעוניין לטוס איתך.
תוסיף אותי לICQ : 12-56-47 🙂
תודה מראש.
💡

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.