#1
·
לפני 19 שנים
מישהו רוצה לעשות טיסה רשת בפלייט סימלוטור 2004??
מי שרוצה שיגיד פה
ואז אחר כך אתן לו את האייסי שלי או המסן
יש מישהו מעוניין?
מי שרוצה שיגיד פה
ואז אחר כך אתן לו את האייסי שלי או המסן
יש מישהו מעוניין?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
תשאף - תגיע 🙂
