91 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה של צעיר : איך מבצעים עצירה מהירה בנחיתה ?
דיון

שאלה של צעיר : איך מבצעים עצירה מהירה בנחיתה ?

28 הודעות 3,258 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
יש לך קיצור מקשים , בשביל לכבות את המנוע לגמרי ? וחוץ מזה חשבתי שהוא על סרק כאשר אני מוריד את המצערת עד הסוף לא ?
#2 · לפני 19 שנים
meni12321 כתב/ה:אין שום מצנח במשחק של אלייד פורס ואין אפשרות להשתמש בו,, אחרת הינו גם רואים את המצנח ב לוד אדיטור !!!! 🎬

אין מצנח אתה אומר אה?!
לא בסדר, אם מני אומר אז זה נכון, הרי הוא מבין גדול בפאלקון... 🤔
#5 · לפני 19 שנים
falcon-f-16c כתב/ה:[quote="meni12321"]אין שום מצנח במשחק של אלייד פורס ואין אפשרות להשתמש בו,, אחרת הינו גם רואים את המצנח ב לוד אדיטור !!!! 🎬

אין מצנח אתה אומר אה?!
לא בסדר, אם מני אומר אז זה נכון, הרי הוא מבין גדול בפאלקון... 🤔[/quote]

אחי לא אמרתי שאני מבין גדול בפאלקון,, אני דווקא בין המתחילים .!!!
אבל לכל אחד יש שכל וידע משלו. ואני יודע דווקא שבלוד אדיטור אתה רואה את כל הצביעות של המטוס נכון או לא ???
ושהחלפנו את הסקין של ה F16 לא היה שם שום צביעה של מצנח או משהו כזה ,,אתה רואה מצנח ??? אולי של הכיסא פליטה אולי .! חח

בניגוד לקורנס שיש לו שם בצביעה מצנח כזה .
#7 · לפני 19 שנים
Maverick23 כתב/ה:אז בוא תן לנו לחדש לך
בלחיצה על shift+d אתה מפעיל את המצנח
אז בפעם הבאה בבקשה ממך תבדוק את העובדות לפני שאתה אומר סתם

לא בכל דגמי הF-16 קיים מנצח עצירה , רק בדגמים האירופים קיים מנצח עצירה .

עכשיו לגבי הנחיתה - לכבות מנוע ??! זה דבר פשוט מטומטם ולא יעיל !
במציאות כמו בפאלקון מאיטים את המטוס על ידי הרמת האף למעלה ( אחרי הנגיעה בקרקע מרימים את האף של המטוס קצת למעלה בנוסף יש ללחוץ על מקש K ומקש B שאלה המעצורי אוויר והברקסים .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#10 · לפני 19 שנים
yakird כתב/ה:[quote="Maverick23"]אז בוא תן לנו לחדש לך
בלחיצה על shift+d אתה מפעיל את המצנח
אז בפעם הבאה בבקשה ממך תבדוק את העובדות לפני שאתה אומר סתם

לא בכל דגמי הF-16 קיים מנצח עצירה , רק בדגמים האירופים קיים מנצח עצירה .

עכשיו לגבי הנחיתה - לכבות מנוע ??! זה דבר פשוט מטומטם ולא יעיל !
במציאות כמו בפאלקון מאיטים את המטוס על ידי הרמת האף למעלה ( אחרי הנגיעה בקרקע מרימים את האף של המטוס קצת למעלה בנוסף יש ללחוץ על מקש K ומקש B שאלה המעצורי אוויר והברקסים .[/quote]

לא עובד לי המצנח הזה ( SHIFT+D)

אהה בנוגע לכיבוי המנוע חח אני סתם צחקתי ... 💡
#11 · לפני 19 שנים
קודם כל תבדקו שמהירות בפיינל בגישה לנחיתה אתם לא במהירות גבוהה מדיי תעבדו עם רמזור זווית התקפה מעצורי אוויר פתוחים והרבה עבודה עם המצערת
לאחר מכן כמו שיקיר אמר ככל שתשאירו את האף למעלה ככה הגרר של המטוס אמור להאט אותכם ,שימוש במעצורי צלילה\ אוויר לא עוזרים על הקרקע אלא רק עם המעצורי כני נסע
שום כיבויי מנוע לא עוזר כי אז אתם מפסיקים את פעולת המשאבות ההידראליות A+B ואין לכם שליטה על מעצורי גלגלים
#12 · לפני 19 שנים
sagid כתב/ה:קודם כל תבדקו שמהירות בפיינל בגישה לנחיתה אתם לא במהירות גבוהה מדיי תעבדו עם רמזור זווית התקפה מעצורי אוויר פתוחים והרבה עבודה עם המצערת
לאחר מכן כמו שיקיר אמר ככל שתשאירו את האף למעלה ככה הגרר של המטוס אמור להאט אותכם ,שימוש במעצורי צלילה\ אוויר לא עוזרים על הקרקע אלא רק עם המעצורי כני נסע
שום כיבויי מנוע לא עוזר כי אז אתם מפסיקים את פעולת המשאבות ההידראליות A+B ואין לכם שליטה על מעצורי גלגלים


SAGID תקשיב זה לא לי שהיתה הבעיה לנחות אלא לפותח הדיון.
אני נוחת טוב ומצליח גם לעצור טוב ,, ולא צריך שום מצנח שמצנח כדי לעצור .
#13 · לפני 19 שנים
meni12321, רשמתי את השם שלך בהודעה?
לא רשמתי אז כנראה זה לא הייה מכוון אליך אבל חבר'ה תנו תשובות רציניות ואל תזרקו תשובות מהאוויר סתם ככה
וכמו שבח"א אין מצנח אז כנראה שלא צריך אותו בשביל לנחות 😉

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.