falcon-f-16c כתב/ה:[quote="meni12321"]אין שום מצנח במשחק של אלייד פורס ואין אפשרות להשתמש בו,, אחרת הינו גם רואים את המצנח ב לוד אדיטור !!!! 🎬
אין מצנח אתה אומר אה?!
לא בסדר, אם מני אומר אז זה נכון, הרי הוא מבין גדול בפאלקון...
🤔[/quote]
אחי לא אמרתי שאני מבין גדול בפאלקון,, אני דווקא בין המתחילים .!!!
אבל לכל אחד יש שכל וידע משלו. ואני יודע דווקא שבלוד אדיטור אתה רואה את כל הצביעות של המטוס נכון או לא ???
ושהחלפנו את הסקין של ה F16 לא היה שם שום צביעה של מצנח או משהו כזה ,,אתה רואה מצנח ??? אולי של הכיסא פליטה אולי .! חח
בניגוד לקורנס שיש לו שם בצביעה מצנח כזה .