97 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה של צעיר : איך מבצעים עצירה מהירה בנחיתה ?
דיון

שאלה של צעיר : איך מבצעים עצירה מהירה בנחיתה ?

28 הודעות 3,258 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום וברכה ,
בכל נחיתה , גם שאני נוגע מתחילת המסלול (במהירות 176 - 190 ), זה לוקח "שנים" עד שהמטוס עוצר (כולל AIR BRAKES פתוחים).
אני מנסה להשתמש במקש ה - K ולוחץ בטירוף וכמובן מוריד את ה-"ראש" של המטוס , אני עדין עוצר רק ב - 3/4 המסלול , האם נורמלי ? האם יש מקש אחר שיכול לסייע ?

בברכה
איתי ג.
#3 · לפני 19 שנים
לחיצה רצופה על האות k המנגנון הזה לא פועל כבלמי האוויר airbrakes אלא יותר כמו בלם ברכב...
#4 · לפני 19 שנים
לפי מה שידוע לי אין מקש שיעצור אותך יותר מהר ומה שאני עושה אני לוחץ על כפתור הבלמים ("K"😉 ואני מגיע לאמצע המסלול ופונה בפניה שבאמצע.
#5 · לפני 19 שנים
בדיוק זה באות k ותלחץ רצוף זה עד כמה שידוע לי אני משחק עם ג'וסטיק אז בג'וסטיק אני עוצר
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 19 שנים
#8 · לפני 19 שנים
השאלה הי , אם יש איך משתמשים , לא ראיתי איזכור לגבי השימוש ב - AF או מקשים מקוצרים לשימוש במצנח , והאם גם בגירסת f-16 40 (פשוט הסקין הישראלי מוצמד אליה) בברכה
איתי ג.
#9 · לפני 19 שנים
אני עוד לא יודע משהו על הסקין הזה
אני גם רוצה אותו
אם יש ושמעתי שיש
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#10 · לפני 19 שנים
הי ,
התכוונתי שיש לי את הסקין הזה ואני משחק איתו , רציתי לדעת האם יש מצנח שאני יכול להשתמש בגירסת ה - f-16-40..? ואם כן כיצד מפעילים ?
#11 · לפני 19 שנים
אין שום מצנח במשחק של אלייד פורס ואין אפשרות להשתמש בו,, אחרת הינו גם רואים את המצנח ב לוד אדיטור !!!! 🎬
#13 · לפני 19 שנים
אז אני מבין שהאפשרות היחידה לעצור על המסלול היא השימוש במקש K באופן רציף ולהתפלל חזק שהמטוס יעצור (כמובן בהנחה שהגעתי במהירות המתאימה + נגיעה בתחילת המסלול + מעצורי אויר בשביל המהדרין) ? 😱
#15 · לפני 19 שנים
gvirtz כתב/ה:אז אני מבין שהאפשרות היחידה לעצור על המסלול היא השימוש במקש K באופן רציף ולהתפלל חזק שהמטוס יעצור (כמובן בהנחה שהגעתי במהירות המתאימה + נגיעה בתחילת המסלול + מעצורי אויר בשביל המהדרין) ? 😱


תשמע אתה יכול גם לכבות מנוע לגמרי !!! אם אתה רוצה זה הכי יעזור !!
פשוט תפסיק את הזרמת הדלק !!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.