#1
·
לפני 21 שנים
אוקיי,היום קיבלתי אימייל מחבר טוב שלי שאנחנו בקשר יומיומי,והוא שלח לי תמונה של הקוקפיט שהוא בונה.זה הלינק:
http://www.viperpit.org/forum/viewtopic.php?t=147&start=300
במייל הבא הוא יעדכן אותי לגבי המחירים של הרכיבים ,למי שמעוניין לדעת 😉 ,ולגבי כל ההשקעה שלו,עם פירוט מלא.
כל הכבוד Flareless ❗
לפי דעתי הקוקפיט הזה יותר יפה מהקודם שראינו פה,למי שזוכר....
http://www.viperpit.org/forum/viewtopic.php?t=147&start=300
במייל הבא הוא יעדכן אותי לגבי המחירים של הרכיבים ,למי שמעוניין לדעת 😉 ,ולגבי כל ההשקעה שלו,עם פירוט מלא.
כל הכבוד Flareless ❗
לפי דעתי הקוקפיט הזה יותר יפה מהקודם שראינו פה,למי שזוכר....
הייתי פעם פאלקוניסט......

