85 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 עוד קוקפיט בבנייה !
דיון

עוד קוקפיט בבנייה !

16 הודעות 3,141 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
אוקיי,היום קיבלתי אימייל מחבר טוב שלי שאנחנו בקשר יומיומי,והוא שלח לי תמונה של הקוקפיט שהוא בונה.זה הלינק:
http://www.viperpit.org/forum/viewtopic.php?t=147&start=300
במייל הבא הוא יעדכן אותי לגבי המחירים של הרכיבים ,למי שמעוניין לדעת 😉 ,ולגבי כל ההשקעה שלו,עם פירוט מלא.
כל הכבוד Flareless
לפי דעתי הקוקפיט הזה יותר יפה מהקודם שראינו פה,למי שזוכר....
הייתי פעם פאלקוניסט......
#2 · לפני 21 שנים
פ'ששש יפה מאוד!
תמסור לו בהצלחה בהמשך הבנייה!
118...Big things are done secretly
#3 · לפני 21 שנים
יווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו פשוטטטטטטטטטטטטט ענק!!!!!!!!!!

קראתי את רוב ההודעות ב21 עמודים פשוט גאון בן-אדם!!! ועשיר להפליא hehe
מפקד טייסת "הסילון הראשונה" הוירטואלית!!!
#6 · לפני 21 שנים
Peled,

אגב מעניין אותי מי שלח לו את הסרבל טיסה של ישראל + הסמלים.
מפקד טייסת "הסילון הראשונה" הוירטואלית!!!
#7 · לפני 21 שנים
טוב חברה אני דורש שלכל אחד מהקהילה יהיה אחד כזה מה קרה מפחדים להוציא כמה שקלים?....🙂

הבנאדם הזה פשוט תותח עירן תביא אותו לפה 😄

Preflight Forums Administrator
#8 · לפני 21 שנים
109ICEMAN כתב/ה:Peled,

אגב מעניין אותי מי שלח לו את הסרבל טיסה של ישראל + הסמלים.



😉


@רונן-הוא באמת מתכוון לבוא לבקר פה בקיץ,או אחרי ראש השנה.הוא יתארח אצלי.
ולמה כל אחד מהקהילה?בוא נבנה "אחד בשביל כולם" 😂 אבל בהתקנת FF4 😛 😛
הייתי פעם פאלקוניסט......
#12 · לפני 21 שנים
109ICEMAN כתב/ה:ובעברית???



סליחה ,התבלבלתי,זה דולר קנדי...השער היציג הוא 3.54 ...
3.54 כפול 10000 = 💡

@ורועי-רק החלקים עלו לו את המחיר הזה,תוסיף את המחשבים ואת חומר הגלם....וחלפים.....וכמובן זמן והשקעה 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#14 · לפני 21 שנים
פלד מהדברים האלה אתה מתלהב 😂 ?
חכה שתראה את זה :
http://www.xflight.de/f16/pg_org_pic_sim_005.htm
אני לא אתפלא אם זה לא עולה מיליון שקל חחח ...
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.