137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים דגם f-15
דיון

דגם f-15

14 הודעות 2,143 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אוקיי בניתי את דגם מטוס f-15a
המטוס כרגע בלי צבעים אני אצבע ואעלה עוד תמונה,
הנה התמונות





זהו,תגיבו לדעתכם,
רון.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#3 · לפני 19 שנים
רון,
א. יצא יפה.
ב. לקח לך מהר מאוד לבנות אותו מאז שדיברנו.
ג. חבל שעבדת מהר יכולת לשים לב היכן הבעיות וגם עם התכוונת לקנות צבעים היית צריך לצבוע את הקוקפיט.
אני עובד על הספיטפייר שלי חודשיים ואני רק בתא הטייס ומרכיב כל מיני דברים לצידי המטוס, בסה''כ.
לתת לך המלצה- תקנה צבעים של המברול ניתן לרכוש אותו באתר שממנו אני רכשתי וגם תקנה פוטי אני לא יודע כמה אתה מוכן להשקיע.
אם תרצה שאעזור לך יותר בדקדוק ו''צבעוניות המטוס'' תצלם אותו יותר מקרוב בבקשה.

בסה''כ יצא יפה לא רואים כל כך מכאן את הדגם.
יש לך עוד הרבה עבודה ידידי.

בברכה, בן.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 19 שנים
וואלה בן אתה צודק יש לי עוד הרבה הרבה עבודה
עכשיו סיימתי אותו מבחוץ אבל את הקוק-פיט אני הולך לצבוע,
ולצבוע אותו מבחוץ פשוט אני צריך ללכת לקנות צבע ,
בסך הכל הוא יצא לי יפה
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#5 · לפני 19 שנים
סבבה אבל תחשוב שלפני שחיברת את הדגם יכולת לצבוע ביותר פשוט ועבודה יותר נקייה, זה קשה ככה.
ואם אתה רוצה את בדיוק הצבעים יש לך בחוברת ההדרכה סוגי צבעים שניתן לקנות אני לא יודע איזה סוגים אלו תנסה.
בלוח מכוונים יכולת לעשות דרייבראש אבל זה מסובך קצת כי אין לך צבעים.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 19 שנים
אני קונה צבעים
בהקדם האפשרי והנה צילמתי תמונה מלמטה,
הנה התמונה.

רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#8 · לפני 19 שנים
אחלה דגם, תתחדש 🙂
סגן מפקד טייסת העקרב.
מפקד טייסת "הלהב הכחול".

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.