82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 המשימות ב-VPN
דיון

המשימות ב-VPN

18 הודעות 2,951 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אנחנו עושים עידכון למשימות שנמצאות ב-VPN

.1. אם יש לכם משימות שאתם רוצים להעלות - זו ההזדמנות
2. אם יש משימות לא טובות - אנא עדכנו אותנו - ונתקן או נוריד בהתאם
3. הצעות למשימות באופן כללי - אנחנו רוצים לשמוע איזה סוג של משימות אתם רוצים ב-VPN
watch your six, i'm behind you
#2 · לפני 19 שנים
אני חוזר על ההצעה\בקשה שלי מלפני שבועיים שלושה - אם אפשר שבאופן שוטף (רוב שעות היום) יהיו מספר מפות קטן שמכילות את כל המטוסים כדוגמת מפת האיים, ואז לרוב האנשים (ללא הרשאות אדמין) יהיה ממה לבחור מטוסים.
פשוט יוצא הרבה פעמים שאני מנסה להתחבר בבוקר, ונתקע עם מפה של פולין שנת 38' עם שני מטוסים מעפנים שלא ממש בא לי לטוס בהם, ובאותו זמן גם "ראובן" ו"מורדי" מחוברים, אז אין לי אפשרות ל vote 🙁
בשעות הערב, כשיותר אנשים נמצאים, בטוח שיהיה מישהו אדמין, ואז אפשר להעלות כל מפה שרוצים.

אני הייתי מוריד את המפות המוזרות - "רק מפציצים", "רק סילונים", וכו'. המפות שכוללות הכל בהחלט מכסות על אלה. זה רק עניין של החלטה של מי שמחובר באותו זמן.

עוד משהו - אם אפשר קצת יותר מפות עם Air Start.

באופן כללי, הסרבר הזה מסוגל להריץ משימות COOP? אולי שווה להכניס כמה משימות כאלה לסבב.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#3 · לפני 19 שנים
לי יש משימה שהכנתי לתרחיש אבל אפשר שגם היא תרוץ בכללי בVPN אם היא לא טובה לתרחיש
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#4 · לפני 19 שנים
101Hedgehog כתב/ה:אני חוזר על ההצעה\בקשה שלי מלפני שבועיים שלושה - אם אפשר שבאופן שוטף (רוב שעות היום) יהיו מספר מפות קטן שמכילות את כל המטוסים כדוגמת מפת האיים, ואז לרוב האנשים (ללא הרשאות אדמין) יהיה ממה לבחור מטוסים.


אין כרגע דרך (חוץ מטיימר קבוע לכל משימה) לעשות את זה. אנחנו מנסים להכין משהו דומה שיהיו משימות תקיפה רק בשעות הערב ובשעות היום קרב-רב כזה

101Hedgehog כתב/ה:פשוט יוצא הרבה פעמים שאני מנסה להתחבר בבוקר, ונתקע עם מפה של פולין שנת 38' עם שני מטוסים מעפנים שלא ממש בא לי לטוס בהם, ובאותו זמן גם "ראובן" ו"מורדי" מחוברים, אז אין לי אפשרות ל vote 🙁
בשעות הערב, כשיותר אנשים נמצאים, בטוח שיהיה מישהו אדמין, ואז אפשר להעלות כל מפה שרוצים.


מורדי וראובן לא מחוברים כרגע, ואם אתה "נתקע" ככה תעלה מולי ואני יסדר את זה - גם במשך היום.

בערבים -

101Hedgehog כתב/ה:אני הייתי מוריד את המפות המוזרות - "רק מפציצים", "רק סילונים", וכו'. המפות שכוללות הכל בהחלט מכסות על אלה. זה רק עניין של החלטה של מי שמחובר באותו זמן.

לא יודע מה איתך, אבל אני אוהב לטוס לעשות קרבות גם עם המפות של סילוניים או מפציצים (נסה פעם לעשות קרב IL2 מול JU87 ותבין 🙂 ) זה קצת מגביל אחרים אבל המשימה מתחלפת אחרי כמה זמן בכל מקרה.

מה עם משימות כמו המירוץ? (BLUE MAX ) ד

[quote="101Hedgehog"]עוד משהו - אם אפשר קצת יותר מפות עם Air Start.


זה לא יפגע הקרבות שמשהו מתחיל את הקרב מעליך?

101Hedgehog כתב/ה:באופן כללי, הסרבר הזה מסוגל להריץ משימות COOP? אולי שווה להכניס כמה משימות כאלה לסבב.


לא - השרת לא יכול להריץ COOP - רק משימות מסוג DOGFIGHT. זה מיגבלה של השרת dedicated
watch your six, i'm behind you
#5 · לפני 19 שנים
shay__silber כתב/ה:לי יש משימה שהכנתי לתרחיש אבל אפשר שגם היא תרוץ בכללי בVPN אם היא לא טובה לתרחיש



צור איתי קשר באחד הערבים ונתאם זמן לבדוק אם היא מתאימה לתרחיש.
watch your six, i'm behind you
#7 · לפני 19 שנים
זה רק עניין של נוחות - במקום להתחיל לחפש מישהו שיטפל בעניין, באופן די קבוע תהיה מפה עם הכל. כל ההצעות שלי נוגעות לזמנים שבהם יש רק אדם אחד או שניים. לא למצב שבו יש הרבה אנשים שרוצים לשחק כולם ביחד. כמו שעות הבוקר המוקדמות, ימי שישי, שבת בצהריים, וכו'. הרי בפועל, כל המפות של Ghost SKies שקיימות כרגע ב VPN, או זהות או ממש ממש דומות, וכל מה שמתחלף זה סוגי המטוסים.

לגבי הטיימר - כמו היום, כל שעתיים הוא מחליף, אבל במקום שיבחר מתוך 50 מפות מכל הסוגים האפשריים, שיבחר רק מתוך 5 מפות, שבדומה למפת האיים, מכילות הכל. אני מניח שזה רק עניין של באיזה מחיצה שמים את המפות, או רשימה של מפות שהסרבר מתוכנת להעביר בינהן.

לגבי מפות של "רק X" - אין שום בעייה, כי ברגע שיש כמה אנשים שרוצים את זה, אז או שמעלים אחת כזאת ידנית, או שפשוט ממשיכים עם מפת האיים ומחליטים שכולם לוקחים רק "X". עשינו את זה השבוע כשכולם בחרו מטוסים עד שנת 41' למרות שבמפה היה הכל.

לגבי Air Start: או שכולם עושים את זה, או שאף אחד לא, וזה שוב עניין של החלטה והסכמה בין המשתתפים. אני לא מצפה ממישהו שטס ב VPN לרמות בצורה כזאת. אני רואה בזה רק עניין של נוחות עבור אנשים שרוצים לתרגל משהו מסוים ולא מעונינים להמריא ולתפוס גובה כל פעם מחדש.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#8 · לפני 19 שנים
לדעתי אפשר בכיף לעשות מפות עם כל המטוסים ושהאנשים שטסים יחליטו על מטוסים

לגבי AIRSTART אני מתנגד לגמרי אני חושב שהתחלה על הקרקע משפרת הרבה צדדים בטיסה אצל אנשים...
למה שלא נהפוך את זה ל3D SHOOTER אם כבר אנחנו בעסק... נעשה AIRSTART אחד מול השני, נוריד את כל הריאליסטיות ונעשה קרבות "כייפים".
כמו כל 3D SHOOTER גם זה ימאס! בגלל זה אני חושב שכדאי שנשאיר את האתגר והריאליסטיות של להמריא וכו'.
#9 · לפני 19 שנים
Air Start - רק עניין של החלטה, כמו המטוסים. אם עושים דוגפייט ומחליטים בלי, אז כולם בלי.
מה, אתמול בתחרות המעבר מתחת לגשרים, לא היה כיף שזה ב Air Start? אם היינו ממריאים כל פעם בנפרד היינו מתייאשים אחרי דקה.

שוב, אני מדבר בעיקר על מצבים שאין כמעט אנשים ב VPN, לא כאשר כולם נמצאים. בעיקר בשביל אימונים לחדשים - לדוגמא, אם בא לי להתאמן על משהו בסיסי אבל בלי להפעיל סרבר פרטי או להמציא משימה ב QMB, אז אני פשוט מתחבר ל VPN בשעות הלא שגרתיות ועושה מה שבא לי. זה פחות הקלקות עכבר 🙂 .


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#10 · לפני 19 שנים
101Hedgehog כתב/ה:Air Start - רק עניין של החלטה, כמו המטוסים. אם עושים דוגפייט ומחליטים בלי, אז כולם בלי.
מה, אתמול בתחרות המעבר מתחת לגשרים, לא היה כיף שזה ב Air Start? אם היינו ממריאים כל פעם בנפרד היינו מתייאשים אחרי דקה.

שוב, אני מדבר בעיקר על מצבים שאין כמעט אנשים ב VPN, לא כאשר כולם נמצאים. בעיקר בשביל אימונים לחדשים - לדוגמא, אם בא לי להתאמן על משהו בסיסי אבל בלי להפעיל סרבר פרטי או להמציא משימה ב QMB, אז אני פשוט מתחבר ל VPN בשעות הלא שגרתיות ועושה מה שבא לי. זה פחות הקלקות עכבר 🙂 .


תגיד, במצב כזה של אימון לא היית רוצה שיהיה לך מטרה לטוס - כלומר משימה ?
ככה שאם אתה מגיע ואין אף אחד אז לעשות את המשימה שנמצאת בשרת ולהפציץ את המטרה דרך הנ"מ? ואולי משהו בזמן הזה יגיע ויצתרף או ינסה לירט?

ה- VPN לא יוכל להחליף אימון ירי כזה או אחר ב- QMB - מהסיבה הפשוטה - אין מטוסי AI.

ובקשר לגורם הזמן - שעתיים למשימה , זה יותר מידי? פחות מידי?
האם זה היה עוזר אם היינו מגדירים שבין שעות XX יהיו משימות מסוג X ומשימות מסוג Y בזמנים אחרים?
watch your six, i'm behind you
#11 · לפני 19 שנים
אימון - הכוונה לדברים בסיסיים - המראות, נחיתות, הטסה, סחרורים, תמרונים, אירובטיקה. דברים כאלה. אז, נכון, בשביל המראות לא עושים Air Start, אבל בשביל כל השאר זה פשוט מעולה - מנסים, ואם מתרסקים מיד אני באוויר עוד פעם.

אימוני ירי - זה טוב אם רוצים להתאמן בזוג כמו שהצעתי אז ולשמש מטרה אוירית אחד לשני. ברגע שאחד מופל, מיד עושים Refly ומיירטים את השני. כמו שעשינו באימון האחרון של קורס ההסבה. יש הרבה פעמים שרק אני ורמי או גיא נמצאים, וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים.

לגבי אורך משימה - שעתיים זה המון. שעה מספיקה בהחלט. הרי אין שם ממש "משימה" - זה יותר דוגפייטים. במיוחד אם ההצעה שלי לא תתקבל ויושארו כל מני מפות מעצבנות - נצטרך לחכות פחות 😄

לגבי תכנון השעות - אם ניתן לגוון, אז אחלה. מצדי שכל שעות היום עד 17:00 תהיה אפילו רק מפת האיים, ואח"כ כל המפות המעניינות. אבל ה VPN הוא לא רק שלי. בגלל זה חשבתי שכדאי לתכנן מספר מצומצם של מפות שמכילות את כל המטוסים ויאפשרו אימונים על כל מה שרוצים עבור השעות שאין כמעט אנשים, וכשאנשים מתחילים להצטרף, להתאים את זה לבקשות הקהל.

הקטע הוא, שבד"כ מה ששומעים זה בקשות ממי שאדמין באותו רגע זה "אפשר לשים את מפת האיים?" 😄


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#12 · לפני 19 שנים
אז זהו - שיש כמה וכמה מפות שהם משימות אמיתית ויש קבוצה (של GS) שהם דוגפייטים מתקופות שונות , כמה מפות של ה"איים" ומפה אחת של מירוץ.

אני יודע שזה שקורה הרבה, וזה מה שאני מנסה למנוע.
watch your six, i'm behind you
#13 · לפני 19 שנים
1) למרות שהתנגדתי, במחשבה שניה הרעיון של שמוליק נראה לי לא רע בכלל. מפות "קלות" ברוטציה ומפות מלאות, אלו שהשתמשנו / נשתמש בהן לתרחישים נמצאות בתיקיה אבל דורשות העלאה. צריך שיהיו להן שמות פשוטים (01, 02, 03...) כדי שהאדמינים יוכלו להעלות אותן בקלות אבל זה עניין טכני שלא צריך לעניין את כולם.

2) בלי קשר למה שייבחר, אני מכין כבר היום כמה מפות קלות לדוגפייט, עם Planeset מלא, ללא Airstart אבל בטווחים קצרים יחסית בין הבסיסים ועם מטרות קרקע בבסיסים עצמם. השמדה של כל מטרות הקרקע מעבירה את המפה, כמו בתרחיש. ככה הן יהיו מתאימות ולא מגבילות ב-DF אבל גם יאפשרו אימון א"ק ואפילו טיסה לבד - מפציצים את המטרות באחד הבסיסים עד שהמפה מתחלפת וחוזרים על התהליך במפה הבאה. אני כנראה אכין גם כמה מפות זהות אבל עם Planeset מצומצם יותר - לסטים האהובים של החזית המערבית 44-45, החזית הרוסית 42-43, החזית הפסיפית 43-44 וכו'.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#14 · לפני 19 שנים
אולי אפשר למצוא צירוף של שני הגישות
ולעשות מפה שיש בה גם משימה אמיתית ובצד (רחוק מה"אקשן" של המשימה) בסיס אחד או שתיים שיש בו מטוסים בשביל ללכת "מכות" או תירגול.
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.