83 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 המשימות ב-VPN
דיון

המשימות ב-VPN

18 הודעות 2,951 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
IAF_Phantom כתב/ה:אולי אפשר למצוא צירוף של שני הגישות
ולעשות מפה שיש בה גם משימה אמיתית ובצד (רחוק מה"אקשן" של המשימה) בסיס אחד או שתיים שיש בו מטוסים בשביל ללכת "מכות" או תירגול.


זה בערך מה שאני מציע, אבל בלי ההפרדה בין הבסיסים. הרי רוב הפעילות היא בד"כ דוגפייט, אז מה, נפריד דוגפייט עם מטוסים מוגבלים מדוגפייט חופשי? מי שרוצה להתאמן על המראה/נחיתה וכו' פשוט צריך להפעיל אורות ניווט ו/או עשן (wingtip smoke), זה סימן מוסכם בכל המפות.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#2 · לפני 19 שנים
DanP כתב/ה:[quote="IAF_Phantom"]אולי אפשר למצוא צירוף של שני הגישות
ולעשות מפה שיש בה גם משימה אמיתית ובצד (רחוק מה"אקשן" של המשימה) בסיס אחד או שתיים שיש בו מטוסים בשביל ללכת "מכות" או תירגול.


זה בערך מה שאני מציע, אבל בלי ההפרדה בין הבסיסים. הרי רוב הפעילות היא בד"כ דוגפייט, אז מה, נפריד דוגפייט עם מטוסים מוגבלים מדוגפייט חופשי? מי שרוצה להתאמן על המראה/נחיתה וכו' פשוט צריך להפעיל אורות ניווט ו/או עשן (wingtip smoke), זה סימן מוסכם בכל המפות.[/quote]

אז זהו שאם אתה טס לבד האופציה של ההפצצה יותר מעניינת...
watch your six, i'm behind you
#3 · לפני 19 שנים
כן, ציינתי בהודעה המקורית שהבסיסים בשני הצדדים כוללים מטרות קרקע שאפשר להפציץ. כבר יש לי 2 מפות מוכנות עם planeset מלא, אחת בתהליכים ועוד אחת עם planeset של החזית המערבית (44-45) בתהליכים.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.