86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים כמה מסוכן זה יכול להיות
דיון

כמה מסוכן זה יכול להיות

6 הודעות 1,251 צפיות לפני 11 שנים
#2 · לפני 11 שנים
מזל גדול שלא נפגעו אנשים בקרקע ונשמע כמעט בלתי אפשרי לשרוד התרסקות כזאת ולסיים במצב קל!
ידועה סיבת ההתנגשות? לא נראה שהתמרון האחרון שלהם רגע לפני ההתנגשות היה מתוכנן וזה נגרם מתזמון לא נכון..
#3 · לפני 11 שנים
נראה שיש לו בעיה בהגאים. הוא סוטה לפתע בלי שליטה
"ציפור היושבת על ענף, לעולם לא פוחדת שהענף ישבר, כי האמון שלה הוא לא בענף עצמו, אלא בכנפיים."
#4 · לפני 11 שנים
לדעתי הוא ניסה לצאת ממצב הפוך חזרה למצב ישר, או שהוא לא שם לב שהבן זוג שלו נמצא מתחתיו, או שהוא לא העריך נכון את הפנייה שעשה.

ע"פ הכתבה, הטייס שהיה הפוך נהרג והטייס השני נפצע קל.
#6 · לפני 11 שנים
IAF_Fishman כתב/ה:https://www.youtube.com/watch?v=pjZWB0-NqWA

גם דבר מסוכן ולא חכם במיוחד.
סכנת טביעה, יש לו מזל גדול.


איפה הוא היה צריך לבצע נחיתת אונס בתוך קהל על החוף? היה לו מזל שהוא הצליח להשתלט על המטוס מטרים ספורים לפני שהוא פגע במים.
טייסת 101 האדומה הוירטואלית של Aces High 2

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.