86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים הקמת פורום טייסת
דיון

הקמת פורום טייסת

2 הודעות 1,055 צפיות לפני 11 שנים
L
Luftman
7 פוסטים · באר שבע
#1 · לפני 11 שנים
שלום,
אני וחבריי הקמנו טייסת ורצינו לדעת איך אפשר לפתוח פורום לטייסת שלנו?

תודה מראש!
#2 · לפני 11 שנים
שלום Luftman, נשמח להקים לך פורום טייסת!

באותה מידה נשמח גם להקצות לך חדרי טייסת בטימספיק של הקהילה.

שלח לי את הפרטים בהודעה פרטית ואני אטפל בזה.

אלון
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.