#1
·
לפני 11 שנים
VooDoo כתב/ה:למה לבזבז פצצות יקרות על דע"ש?

AsafBoy כתב/ה:[quote="VooDoo"]למה לבזבז פצצות יקרות על דע"ש?
falcononeone כתב/ה:והירדניים לא הומניים?
דרך אגב, לא חייבים CCIP כדי לזרוק ש"כ, אפשר גם בCCRP רק שאז הדיוק יותר נמוך.
djmid כתב/ה:Ccrp פחות מדוייק? לא ההפך?
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.