89 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים סטירמן בחצרים
דיון

סטירמן בחצרים

10 הודעות 1,117 צפיות לפני 11 שנים
#3 · לפני 11 שנים
הטייסים האלה עדיין משרתים בחיל האוויר?

יש את אלה שבשבילם FC3 זה far cry ויש את אלה שבשבילם זה flaming cliffs.
#5 · לפני 11 שנים
כוכבכחול כתב/ה:הטייסים האלה עדיין משרתים בחיל האוויר?


ידוע לי על אחד שעדיין טס בשירות פעיל(נכון ל2012), כל השאר כבר במיל'.


תמונות יפות.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#6 · לפני 11 שנים
falcononeone כתב/ה:[quote="כוכבכחול"]הטייסים האלה עדיין משרתים בחיל האוויר?


ידוע לי על אחד שעדיין טס בשירות פעיל(נכון ל2012), כל השאר כבר במיל'.


תמונות יפות.[/quote]
אז זה לא בעייתי שרואים פנים?

יש את אלה שבשבילם FC3 זה far cry ויש את אלה שבשבילם זה flaming cliffs.
#8 · לפני 11 שנים
תודה לכולם 😄 בנוגע לספיט הספיט נמצא בשיפוץ מקיף בשדה דוב כבר קרוב לשלוש השנים הןא בשלבים סופיים ובחנוכה/פסח כבר יהיה באוויר , לגבי הטייסים , רוב הטייסים טסים במילואים חלקם בביסט וחלקם בטייסות כמו טייסת כיבוי אש לא רואים פנים בתמונות ..
#10 · לפני 11 שנים
אני מקווה שאחרי שהוא יצא מהשיפוץ הוא יטוס כמו הסטירמן וההרווארד ולא רק יעמוד על הקרקע בחגים ויטוס פעמים בשנה במסדרים
מנהל פורום פלייט סימולטור.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.